Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.

rob74

Medlem
Hej från SAS Gold Lounge på Arlanda igen!
Nytt försök att nå nordliga höjder idag då...
Avgång från gate 12 med SK1042 till Kiruna kl 11:45.
f367449b1d4a078a292e8d94db7d65a5.jpg
 
Last edited:

Glenn E

Medlem
Oj vad det var länge sedan det postades i denna tråd!
Hej igen från VIP loungen på Haikou Meilan flygplatsen på Hainan i Kina.
Det är fjärde gången här nu på kort tid så jag börjar veta var allt finns. Direkt till kylan för en Heiniken :)

Jag ska tillbaka till Shanghai med Air China i Business och det ger 1210 baspoäng till eurobonus. Detta är fjärde enkelresan och jag behöver 7 till för att klara EBG innan 30 april.
Overkligt att det är så lite Corona spridning i Kina.
 

palmen

Moderator

micke99

Medlem
Ingick ölen? I så fall är det ju ett stort steg till att erbjuda en bra öl i utbudet.

Yes ingick. Valet var mellruds på kran, en ipa och en apa på burk. Apa var vädigt god kan jag meddela. Idag bästa servicen jag fått på pontus. Väldigt trevlugt bemötande. Ca 10min från beställning till mat på bordet. När knappt halva ölen var drucken så kom frågan om jag ville ha en till. Super nöjd
 

trekker

Medlem
Yes ingick. Valet var mellruds på kran, en ipa och en apa på burk. Apa var vädigt god kan jag meddela. Idag bästa servicen jag fått på pontus. Väldigt trevlugt bemötande. Ca 10min från beställning till mat på bordet. När knappt halva ölen var drucken så kom frågan om jag ville ha en till. Super nöjd
Det är kärlek när de serverar öl bryggd i Tottenham, mycket bra av Pontus!
 

palmen

Moderator
Yes ingick. Valet var mellruds på kran, en ipa och en apa på burk. Apa var vädigt god kan jag meddela. Idag bästa servicen jag fått på pontus. Väldigt trevlugt bemötande. Ca 10min från beställning till mat på bordet. När knappt halva ölen var drucken så kom frågan om jag ville ha en till. Super nöjd
Äntligen! Som jag har önskat detta. Synd bara att man inte reser något för tillfället
 

Thornado

Medlem
Har alltid uppskattat dina reserapporter, och övriga inlägg.
Nu steg du ytterligare i aktning med ditt val av dryck.

Med tanke på de trådar som finns om öl, champagne och andra drycker så är det nästan lite skamligt att vi inte har en tråd här om var man blir serverad bäst Cola Zero...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen