BusinessClass.se Loungen 2020

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av PRJml2ENIpiC1e3L, 31 December 2019.

1. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS Guld lounge CPH, 15-20 personer i loungen, jag väntar på att åka med SK410 till ARN.

Två olika soppor serveras Blomkål och Sparris, smörgåsar med 4 olika pålägg, tonfisk, ägg med major, skinka även ostmackor finns.
    Det finns även baguetter att bre själv.
    Kakor serveras i glas
    De som nyttjar öl, får nöja sig med Carlsberg alkoholfri, läsk och juice automaterna fungerar

Har varit i MUC och TXL lounger den senaste tiden, mat utbudet är överlägset i SAS loungen, de som vill ha vin har fått det hos Lufthansa och i MUC serverades det starksprit av personalen, såg en herre beställa det.
    Ätbart i dessa lounger har endast varit en fralla, samt någon typ av müsli bar.
    SAS Fast Track öppnar tydligen den 12 september, ca 1 minuts väntan i den vanliga säkerhetskontrollen.
    Samtliga serveringsställen verkar vara öppna, dock inte korvkiosken mittemot SAS loungen.
    Caféet är stängd.

7A00A576-3CC0-45BB-9913-ACD2B5C7F0B7.jpeg

B7C742BD-13FD-429C-AF1D-BFACBC4303D8.jpeg

Tomas E, ludde, Eijfra och 14 andra gillar detta.
  2. Sir Lemon

Sir Lemon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för fyllig rapport :)

011430121 gillar detta.
  3. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snälla du jag är spiknykter har bilen på Arlanda.

Berglund, ludde, Glenn E och 6 andra gillar detta.
  4. Delayed

Delayed Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ditt problem går att lösa med långtidsparkering. :)

Sir Lemon gillar detta.
  5. Sir Lemon

Sir Lemon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    fyllig=utförlig

micke99 och 011430121 gillar detta.
  6. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja jag förstod det, men misslyckades som vanligt när man försökte vara rolig.

Dreamliner, Berglund, Sir Lemon och 1 annan gillar detta.
  7. Sir Lemon

Sir Lemon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    + 1 på den. Jag också uppenbarligen ;)

011430121 gillar detta.
  8. Juancarlos

Juancarlos Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt ensam på Pontus idag. Hummer bisquen var utsökt.

Lena var på plats idag också och Hon har börjat se en liten ökning på antalet besökare nu. Får hoppas att resandet kommer igång snart igen. CCA6AA52-446E-4FC9-95A4-F3B937D30E7A.jpeg

ante_77, SeaPlanePilot, Glenn E och 5 andra gillar detta.
  9. #latergram från Pontus där vi var runt 08:30 i morse på väg till NAP via ZRH. Det är en märklig känsla att jag har sedan troligtvis 1992 inte haft en längre break mellan flygen. Den 5:e mars flög jag BCN-FRA-ARN. Det fanns ett bekräftat fall i Katalonien. Så det var lite nervöst hela veckan att vi skulle komma iväg.

Vi var inte ensamma i loungen men hela flygplatsen känns folktom. Bra service som alltid. I ZRH var det en ut, en in så vi skippade det. Nu strax åker vi till Italien.

Glenn E, aruba1, Juancarlos och 5 andra gillar detta.
  10. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sas Gold Arlanda. Kul att de öppnat loungen igen, trots att utbudet är skralt. Inga problem att hålla avstånd så här på morgonen och handspriten är välfylld! Strax SK1415 mot CPH och vidare därefter med Sk777 till Aten :)[​IMG]

samet, Tommy, Flood och 9 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!