BusinessClass.se Loungen 2020

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av PRJml2ENIpiC1e3L, 31 December 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. gusten

gusten Medlem

Första gången på ett spöklikt Arlanda på dryga två månader. Allt stängt - öde hallar och gate areas. Rader med parkerade flygplan utanför. Märklig känsla. På väg till Helsingfors och Finnair är tydligen stenhårda gällande munskydd. Ren tur att jag kom över några sådana i helgen.

Stay safe!

DCE39C89-0C6D-43D9-B0B5-39EDFF6CDDAA.jpeg E0508688-6610-4757-B108-EA064A875937.jpeg

Gus, stopover, Mimer och 6 andra gillar detta.
  2. mha321

mha321 Medlem

Fick du läge att se om det fanns någon affär öppet som säljer det? (det är väl inte mycket öppet, men det finns ju både apotek och pressbyrån normalt)

3. Mr.cake

Mr.cake Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett vänligt påpekande, tror att andningskyddet ser ut att sitta upp och ner. Metalldelen är till för att forma sig till näsbenet. Trevlig flight!

Direktorn, Glenn E, enlunda och 5 andra gillar detta.
  4. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Det sitter uppochner ja. :)
    En vanlig anledning till att några inte får det att sluta tätt

Last edited: 17 Maj 2020
    Delayed gillar detta.
  5. gusten

gusten Medlem

Tackar tackar. Man lär sig allt möjligt nytt i dessa tider...

stopover, Brandforce, Jönsson och 3 andra gillar detta.
  6. gusten

gusten Medlem

Nej, flyget gick från F piren så jag passerade inte apoteket. Men tvivlar starkt på det. Allt var nedstängt och det har saknats skydd på samtliga apotek jag besökt i Stockholm. Skall bli intressant att se om det är bättre ställt med detta i Finland.

7. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från lobby loungen på Pullman South Shanghai Hotel.
    Executive loungen är ju stängd och idag är det bara jag som har Accor Platinum förmånerna. Ingen buffé. Allt lagas fräscht. Bra sätt att få middag efter jobbet.
    Man har en varmrätt ändras varje dag. Idag är det stekt lax, min favorit av varmrätterna. Innan dess får man några smårätter och efter melon och desserter om man vill. Bra viner och annat finns också.
    Så i brist på flyg lounger berättar jag det här istället:)
    2B1CEE6C-8367-4F24-A8BA-80E9FC475AEC.jpeg A115112E-AB32-46A5-B76F-C641F117A9FD.jpeg A7875E18-7427-4B09-822E-D8CD324F329C.jpeg

Gus, Sir Karlsson, stopover och 14 andra gillar detta.
  8. samet

samet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Centralstationen hade i fredags, kollegor som var inne å köpte en 50-pack.

ante_77 gillar detta.
  9. pep

pep Medlem

OT:
    Jesus! I 50-pack? USA og Danmark har vi kun 6-packs eller 12 packs. Medmindre vi koeber hele kasser!
    Mundbind: Bare brug et toerklaede og bind det omvendt. Lettere at vaske og koster ikke hvis du har i forvejen!

10. gusten

gusten Medlem

Det första apoteket jag besökte i centrala Helsingfors hade gott om munskydd i lager. I fempack.

I Sverige däremot...

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!