Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.

gjohansson

Medlem
Jag har aldrig känt mig så mycket som Tom Hanks karaktär i The Terminal idag med 9h layover på BRU. Som någon skrev i den tråden jag bad om hjälp att komma hem tidigare i - The Loft är faktiskt en bra lounge. Väldigt lugnt idag också. Massage, power nap, dusch, och nu lunch. Snart börjar jag väl snickra på inredningen. :rolleyes:
Visa bifogad bild 107378
Det finns ju ”olika delar” i loungen om du vill ha lite miljöombyte :)
 

mika

Medlem
Frukost med champagne i JAL First Class Lounge på Tokyo Narita. Väldigt tomt här men mycket personal och alla bär mask. Flög hit med JAL och hela besättningen hade masker på. Väldigt tomt även på planet, vi var bara 3 passagerare i J.
nrt.JPG
 

pep

Medlem
Godmorgen fra Kenya Airways' Pride Lounge i Nairobi. Jeg havde ikke krav på gratis tilgang til Loungen men som sædvanlig lytter receptionen til mine argumenter. I dette tilfælde var jeg i teorien netop blevet FB-guldkortholder ved ankomst men det tager selvfølgelig flere dage før det opdateres. Jeg havde printouts med af status (tæt på Guld, men kun "ligeved og næsten") og forklarede situationen til Loungemanger der ringede til KQ senior staff. De checkede mit billetnummer som eneste verifikation og lod mig ind selv om næste tur er på økonomi (-: Jeg elsker denne lounge hvor vinduerne runder ud mod flyvepladsen og hvor personalet altid er i godt humør - kun overgået af mit eget....Sov godt i Silence Area, fik et bad, og bokser nu med de forskellige slags kaffe. Jeg er frisk paa næste tur med KQ, der går til JNB om en time. Livet er herligt!
 

Juancarlos

Medlem
Ikväll stänger alla SAS lounger på obestämd framtid. Hann med ett sista besök mellan Pontus och avgång.
 

Attachments

  • 205555A8-A24A-4C22-965C-B82315F6BA32.jpeg
    205555A8-A24A-4C22-965C-B82315F6BA32.jpeg
    51,2 KB · Visningar: 241
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen