Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lunch i Private Room på Changi...
De senaste gångerna jag har varit i Private Room så har jag gått in till vanliga förstaklassloungen efter att jag har blivit nöjd med Champagne och à la carte-mat. Det känns bara segt att behöva vänta på serveringspersonalen (troligtvis hämtar de efterrätterna ifrån vanliga förstaklassloungen, där den redan står ute).
 

Jonas F

Medlem
De senaste gångerna jag har varit i Private Room så har jag gått in till vanliga förstaklassloungen efter att jag har blivit nöjd med Champagne och à la carte-mat. Det känns bara segt att behöva vänta på serveringspersonalen (troligtvis hämtar de efterrätterna ifrån vanliga förstaklassloungen, där den redan står ute).
Jag håller med. Lite väl dött i den här loungen och buffén är ju inte så speciellt rolig. Ingen bar heller. Vi får se hur det blir efter renoveringen.

Om jag nu måste fortsätta klaga lite så verkar internet krångla från och till också och kräva att jag kopplar från och till då och då för att fungera. Men som sagt. Ändå väldigt trevligt med god mat och dryck.
 

squeezen

Medlem
Jag håller med. Lite väl dött i den här loungen och buffén är ju inte så speciellt rolig. Ingen bar heller. Vi får se hur det blir efter renoveringen.

Om jag nu måste fortsätta klaga lite så verkar internet krångla från och till också och kräva att jag kopplar från och till då och då för att fungera. Men som sagt. Ändå väldigt trevligt med god mat och dryck.
Nån info om när renovering drar igång?
 

Glenn E

Medlem
Jag befinner mig i Guld delen av SAS loungen på Oslo Gardemoen.
Det blev tåg upp från Göteborg med VY, gamla NSB med gott om plats och från stationen i Oslo en Limo tur med en Mercedes E klass som Lufthansa bjöd på.
Nu lite mat i loungen innan Lufthansa går till Frankfurt klockan 16.
Operated by Sunwing Germany. Får se hur det blir. Senare idag blir det Första Klass från München till Shanghai. Ingen poäng biljett denna gången så man kan kalla det en milage run för att behålla diamantkortet.:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen