Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

Glenn E

Medlem
Hej från Plaza Premium loungen vid Gate 1 på flygplatsen i Hong Kong.
Om 3 timmar ska jag åka till Shanghai Pudong med China Eastern i Ekonomiklass.
Loungen köpte jag till för 168 RnB när jag bokade biljetten på trip.com .

Loungen är ganska full och frukost buffé finns. Goda kyckling korvar och äggröra . Nu ska jag ha Hongkong fisk nudelsoppa tror jag.
Gott kaffe och ok apelsinjuice.
 

fcx

Medlem
Hej från A3-loungen i Aten. Här finns det fyra olika sorters cola att välja på, så man får hålla tungan rätt i mun.

Flyger swiss hem, och på ZRH-ARN är det 8 nästan fullsatta rader biz, kan inte komma ihåg att jag sett så mycket på den sträckan tidigare.
 
Hej från SJ Lounge på Stockholm C. Premiärbesök för mig, insåg att jag hade några minuter på mig i samband med tågbyte och dessutom tillträde i egenskap av innehavare av 1kl-biljett. Rätt torftigt utbud - kaffe/te, vatten och cola, kakor, torrt bröd med nån smet till. Men ganska luftigt och hyfsat rent.
 

taxvalp

Medlem
Hej från Ahlein Premium Lounge Beirut (BEY). Nyrenoverad tredjepartslounge som flera bolag använder, dock ej Turkish som vi flyger med så vi använder PP. Fint utbud av meze och sötsaker och mycket fräscht.
 

rob74

Medlem
Landat på ARN med Norwegian från London Gatwick för ett tag sedan.
Men nu: Ordnung muss es sein!
Bubbel i glaset!
Jag och kollegan häckar i SAS Gold Lounge på T5 tills kvällsavgången till Kiruna 20:55.
Har satt upp mig som frivillig att åka imorgon istället. De sökte folk till det igår och det verkar vara helt fullbokat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen