BusinessClass.se Loungen 2019

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av fcx, 1 Januari 2019.

1. gusten

gusten Medlem

Bonjour från Sheltair Lounge på CDG T2. Ingen favoritflygplats detta och heller inte en drömlounge. Dessbättre lever man gott på att ha varit i denna suveräna stad ett par dagar.
    Mot Helsinki kl 19 på Finnair.

2. ”Bästa GT’n” eller något i den stilen hade de döpt den till, min franska kollega skrattade åt mängden Gin (50%)
    Var ok men behövde toppa med tonic efter några klunkar.

Senator B-Terminal Frankfurt

C9F42F88-6012-467B-ADFC-821D2375DB5D.jpeg

Lagerman, Daniel Larsson, Janne V och 1 annan gillar detta.
  3. Hej från Senator Berlin Tegel. Loungen stänger tyvärr 21:00 och mitt flyg går 22:30...... Hämtade nyss väskan som varit borta sedan igår morse. Hoppas jag får ner alla nya kläder jag köpt på försäkringen...

4. storbokstav

storbokstav Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från Plaza Premium MFM. Avrundar mitt 7e besök i Macau men är första gången på flygplatsen, ska flyga Scoot till Singapore där ett par dagars turistande väntar.

Daniel Larsson gillar detta.
  5. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Guldloungen på Kastrup igen, denna gång är destinationen Bergen och SK2864 skall ta mig dit.

Som vanligt en hel del folk. Finns dock platser och baristan är det som vanligt kort kö till.

6. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från PAGSS loungen vid Gate 2 i T1 MNL.

TG loungen var överfull och påminde lite om T4 ARN på en torsdags kväll så de bad mig att gå hit istället.

7. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett liten insekt hälsade på i denna lounge..jag tror det är första gången jag ser ett sådan insekt i en flygplatslounge på en stor flygplats.
    20190523_192017.jpg

8. samet

samet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En snabb hälsning från GOT
    20190523_134836.jpg

9. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från korvfesten i Oslo guldlounge.

jagrullarochflyger gillar detta.
  10. Barista ja..
    Jäkla nordiska kultur, bar-tender är man mer sugen på som halvalkoholiserad businessman

Fritidsforskare, pep och gjohansson gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!