Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

mika

Medlem
Idag blir det litet lounge-hopping på LAX. Börjar från American Airlines Flagship Lounge. Alltid svårt val mellan champange och bra lokal öl (Angel City IPA). Kan inte bestämma, kör båda.
lax.JPG
 

mika

Medlem
Loungeturnen på LAX fortsätter. Nu Qantas First Lounge. Väldigt lungt här, vi är 5 kunder och mycket mer personal (som är supertrevliga). Inget bra ölutbud dock, får bli Firestone Walker 805 Pale Ale. Dom har inte NBCSN här, hade önskat se Sharks - Golden Knights som pågår just nu.
lax2.JPG
 
Last edited:

doc

Medlem
Hälsar från BA Concorde Room på London Heathrow. Mycket kan sägas om BA First. En klar förbättring är dock att det nu är separat buss vid remote stand för resande i First. Det gjorde att vi snabbt var inne vid terminal 5A på Heathrow. Därmed kunde jag trots bytestid på 1 timma och 50 minuter både duscha, byta kläder och äta en Concorde Room Eggs Benedict. Nu har gaten precis kommit upp och det är dags att gå till A06 för vidare färd mot Stockholm.
2ca9d1f78c9445905a07344ab7747dc5.jpg
 

fcx

Medlem
Hej från SAS ARN T5. Glest med besökare idag, vilket kan bero på att det är varmt som i en bastu här för tillfället (samt att mamma scan står för cateringen).

På väg med sena kvällsflyget till LHR och vidare till Singapore. Blir oväntat nog premiärtur för mig i SQ business, hoppas på en lång och god sömn.

Började dagen med ett kort besök på BMA strax före 9 på morgonen. Helt tomt på människor och trafik. Ingen flygresa dock, utan bara återlämning av månadens Avis-bil, men det satte mig i flight mode för resten av dagen.
 

Tommy

Medlem
Hälsningar från Belgrade och air Serbia Premium lounge första besöket här, det serveras god varm mat och dryckerna serveras vid bordet från baren.
Vi är nästan ensamma här
Och jag tror det är omkring 8 personal här som proaktivt kommer och ser till att vi trivs.
FB1871F6-904D-4FEE-B017-CD608FAB2DA9.jpeg
4A002F97-35FF-455E-995A-B271A11BB88C.jpeg
49F52F88-866F-4D8B-AA44-785192231F5B.jpeg
21CADF36-F1B2-45F4-AC5E-CFD707B5156C.jpeg
1E547C81-AC84-461A-92B4-2261C4DF26C7.jpeg
 

trekker

Medlem
Eventyr CPH.
Första titt här. Som BCare så bokade jag min LHR-resa (nåja det här är såklart en ”whitehartlane-resa”) via CPH mad BA bara för att få testa loungen. Fina vyer!
Jag antar att det är matchen ikväll du ska på, hojta till om du är törstig före eller efter matchen.
 

FFlash

Medlem
Jag antar att det är matchen ikväll du ska på, hojta till om du är törstig före eller efter matchen.

Aha!
Jo matchen väntar men perkeles BA817 skulle lyfta för 20min sedan men rullar först nu då CPH gav senare startslot!
Blir en sjuttons spring i London, undrar om HEX med alla byten är snabbare än piccadilly line...
 

GOTBound

Medlem
Eventyr CPH.
Första titt här. Som BCare så bokade jag min LHR-resa (nåja det här är såklart en ”whitehartlane-resa”) via CPH mad BA bara för att få testa loungen. Fina vyer!

Jag antar att det är matchen ikväll du ska på, hojta till om du är törstig före eller efter matchen.

Aha!
Jo matchen väntar men perkeles BA817 skulle lyfta för 20min sedan men rullar först nu då CPH gav senare startslot!
Blir en sjuttons spring i London, undrar om HEX med alla byten är snabbare än piccadilly line...

COYS!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen