Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

Martin Gren

Medlem
Hej från SWISS Business A i Zürich. På väg till Mallorca.

18321ab0bc665aae3b6a519325fe9264.jpg
 

FFlash

Medlem
Kom att tänka på det är nåt fel med bilden men sedan insåg att det ä den gröna växten som inter hör ihop här. Den rätta gröna som hör ihop med lammkorv sitter ju i kylskåpet där! Blev dock bubbelvatten för mig idag.
 

Thornado

Medlem
En torsdag eftermiddag i the Loft i Bryssel. Ett härligt ställe eller hur @Agö på en torsdag? Stökigt, smutsigt men i alla fall bra öl som erbjuds.

Min kollega var på BRU ungefär samtidigt som dig. Han försökte komma in i The Loft, men nekades eftersom han flög från B-gaterna så de skickade honom till loungen där (The Suite) istället. Först trodde han att det bara var ett förslag, men nej, han fick inte komma in i The Loft.
När han sen frågade i The Suite om han verkligen inte borde få komma in i Loft så hade de sagt att de behövde begränsa det till passagerare med avgång från A-gates på grund av deras sponsring från Lexus... :confused::eek:

Detta var inget jag hade hört något om innan. Har ni varit med om detta?
Och jag förstår verkligen inte varför Lexus-sponsringen skulle ha något med det hela att göra. Det är väl knappast så att de ger alla som kommer in i loungen en gratis bil...
 

Jonas C

Medlem
Detta var inget jag hade hört något om innan. Har ni varit med om detta?
Det har varit så i flera år. Flög med ANA från Bryssel 2016 och hade ett långt layover där. Försökte komma in i The Loft med ANA-biljett som avgår från non-Schengen, men där blev det tvärnej med hänvisning till The Suite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen