Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

Taggen

Medlem
Tror att den heter Stockholm Arlanda Lounge det är den lounge som Qatar använder, har nöjet att resa med QR168 till Doha med @Susanne och @Tommy och sedan skall vi med QR946 till Singapore för en vistelse på 36 timmar.
Loungen på Arlanda serverar potatisgratäng med kyckling och sallad.
Dryck är nu mera Pepsi MAX, har man bytt från Cola Zero till MAX med tanke på 737MAX?
Longen känns inte fräsch,skita möbler, samtliga stolar är så här skitiga!
Bilden gör inte helt rättvisa hur stolarna ser ut.
Visa bifogad bild 88012
De borde följa tunnelbanans exempel och klä möblerna med konstiga, fula mönster som minskar intrycket av att möblerna skulle vara skitiga.
 

Jönsson

Medlem
Tror att den heter Stockholm Arlanda Lounge det är den lounge som Qatar använder, har nöjet att resa med QR168 till Doha med @Susanne och @Tommy och sedan skall vi med QR946 till Singapore för en vistelse på 36 timmar.
Loungen på Arlanda serverar potatisgratäng med kyckling och sallad.
Dryck är nu mera Pepsi MAX, har man bytt från Cola Zero till MAX med tanke på 737MAX?
Longen känns inte fräsch,skita möbler, samtliga stolar är så här skitiga!
Bilden gör inte helt rättvisa hur stolarna ser ut.
Visa bifogad bild 88012
Vilken dekadens!
 

rob74

Medlem
God morgon från Kiruna!
Äntligen dags för en mötesresa till Stockholm över dagen...
SK1049 kl 06:05 är annars en avgång jag helst undviker.
 

Gustaff

Medlem
Star Alliance Lounge, FCO Rom.
Lika mysig som en skolmatsal men det är i alla fall lugnt och kaffet är gott.
IMG_20190315_072503.jpg
Fast äggröran var nog gjord på pulver och varför skulle man hålla maten varm?
IMG_20190315_070744.jpg
 
Hej från SAS Lounge ARN T4. Skulle egentligen åkt tåg till Göteborg men kom på att jag glömt passet hemma i Uppsala när jag klivit av tåget i Stockholm... Bara att åka tillbaka med missat tåg och följande tåg fullbokat..
Nu kan helgen bara bli bättre :)
 

Gummaron

Medlem
Hej från SAS Lounge ARN T4. Skulle egentligen åkt tåg till Göteborg men kom på att jag glömt passet hemma i Uppsala när jag klivit av tåget i Stockholm... Bara att åka tillbaka med missat tåg och följande tåg fullbokat..
Nu kan helgen bara bli bättre :)
Vill bara informera om att Göteborg fortfarande ligger i Sverige och att det inte finns någon passkontroll för att komma in i staden när du ankommer med inrikeståg. Men vad gör man inte för att få flyga;)
 

rob74

Medlem
SAS Gold Lounge, Arlanda T5...
På väg hem från dagens möten.
SK1046 till Kiruna kl 21 väntar.
Nu är det fredag....
 
Hm kan man komma in på T5 med inrikesbiljett? Hur kommer man sedan till 4an?
Det är inga problem att gå in på T5 trots avgång från T4 (anländer man T4 finns en buss airside). Efter att man varit inne på T5 och hängt i loungen eller vad man nu gjort så knallar man ut och genom sky city till T4, boardingpass gaten kommer lysa rött men visa boardingkortet för personalen så släpper de in dig. Jag går igenom denna rutin varje vecka för att kunna äta i Amex loungen innan jag flyger till Gbg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen