Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

pep

Medlem
Saigon, Le Saigonnais.God lounge (ny), atmosfære, propfyldt, køleskabet kan ikke følge med da det bliver åbnet konstant, man må ty til is i drinks'ene. B737 kærren med MH går om 1 time mod KUL, hvor jeg skal sove i Golden i nat for at hitte en anden MH-kærre i morgen tidlig til CGK. 11 øl siden Hue er ikke meget i VN-kontekst, men det tæller dog.
 

Senator

Moderator
Efter en trevlig överraskning hos Pontus där vi träffade herrarna @flum och @bnr, efter en sedvanlig ”gäsp-flight” med Lufthansa har fredagslugnet infunnit sig då Senator Loungen MUC Satelite K-gates har det som krävs för mitt eget fredagsmys: Negroni

943d0b3b1ac004117d872e98fb0f3cbe.jpg
 

pep

Medlem
Jakarta Plaza Premium Lounge i T3. Dejlig ny lounge der ligger i et stort hjoerne, hvor terminalen "knaekker". Udsyn i 3 retninger. Faar lidt snakefruits og guavajuice. Skal med UL til CMB og DXB i hvs. A321 og A330. Heldigvis bruger MH og UL nu samme terminal, ellers skal man have transitvisum for at komme til T1 eller T2.
 

pep

Medlem
Pride Lounge her i Nairobi. God stemning, gode varme retter. Har sovet i quiet area det meste af formiddagen og set Premierleague, da jeg mistede gaarsdagens kampe. Kom med en B787-800 med KQ her i morges. I aften sidste ben af syv (til Kigali). Saa kommer jeg op paa i alt 40 timers loungebesoeg i 7 lounges i 7 forskellige lande siden i fredags, det er vist personlig rekord for en rejse.
 

mha321

Medlem
En och en halv månad på backen i sommar, det är rekord för ganska många år. Men rätt skönt. Nu drar verkligheten igång igen dock - dags för bussen till danskens land, efter ett kort stopp i arn T5 gold.
c5e57de842b958837052168992e1ffe1.jpg
 
Dödat 5h i KLM Crown Lounge 52, i non schengen. Var inte planerat att hamna här påväg vem från Kiev via Paris, men KLM ställde in min flygning CDG-AMS och bokade om mig till direktflyget KBP-AMS. Strejk på ground handle och ATC imorse. Bra fixat och fick en lugn skön kväll här istället för att stressa med byten på CDG (men vad gör man inte för extra XP?)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen