BusinessClass.se Loungen 2019

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av fcx, 1 Januari 2019.

1. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då har vi hamnat i ZRH och First loungen ute på E piren
    Årets Swiss F resa är med LX 92 till GRU (San Paulo.)
    För @Tommy är kostnaden som en månadspeng för mig är det årspengen som ryker, men vad är det inte värt att få resa med en sådan inspirerande person!

Tro det eller inte vi vi kom i samtal med pursern på flygningen från ARN till ZHR och han berättade att hans favorit destination var HKG, tror även HKG är en av @TommyS favorit resmål är HKG

När han fick veta att vi är på väg till GRU, så sa han att det var hans destination som låg längst ner på hans lista över vilka flygningar han gillar!

Trotts att klockan är 19:00 så tog jag en frukosträtt Egg Benedict gudomligt god, @Tommy tog laxfile.
    Försökte mig på Champagne men det stack i halsen, så jag gick över till Cola Zero.

84BB4B24-BAED-4076-B796-E3C88BDA9FFD.jpeg

2. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från SAS Lounge på Landvetter!
    Dags att resa hemåt till Kiruna.
    Först ut: SK152 till ARN.
    Blomkålssoppa här just nu.
    Bubbel finns, det är ju fredag!

LPC123 gillar detta.
  3. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från SAS Lounge på ARN T4!
    Dags för sista etappen för den här gången, SK1044 till Kiruna.
    Ska bli skönt att vara hemma några dagar innan nästa sväng.

storbokstav gillar detta.
  4. ilon

ilon Medlem

Hallå från Air Canada Maple Leaf Lounge i YVR, snart bär det av hemåt med Lufthansa 477! IMG_20190809_172908.jpg

5. trekker

trekker Medlem

Hej från cocktails hour i oceana loungen på Hilton Fukuoka. Grymt bra här, bara japaner och så jag och frugan.[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

Last edited: 10 Augusti 2019
    jerixon, Daniel Larsson, Hissen och 24 andra gillar detta.
  6. Lagerman

Lagerman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från businessloungen på DME. Kanske blir en rapport på denna resa som blev en ”liten omväg” pga tyfonen i Shanghai ......

pep, Glenn E, rosenstam och 1 annan gillar detta.
  7. ilon

ilon Medlem

Let på lite i senator loungen vid gate F(?)11 I München. Snart vidare hem till Arlanda! IMG_20190810_133704.jpg

8. ilon

ilon Medlem

Ser att autocorrect gör min stavning, och framför allt min syftning rättvisa!
    Vet inte ens vad jag försökt skriva, men hälsningar var det i alla fall!

9. trekker

trekker Medlem

Hej från JAL Diamond premier Lounge i Fukuoka. Otrolig service med 2 tjejer som hjälper till med allt. Rent och snyggt med toaletter som får british airways att skämmas för sina toaletter i first wing. Har provat ölmaskinen och en japansk whisky, 5 stjärnor på detta - och då är det här en domestic lounge.[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

jerixon, wayfarer, Hissen och 16 andra gillar detta.
  10. bhen

bhen Medlem

Hej från United Club i Austin, TX påväg till Mexiko. Min hemlounge, liten och familjär.
    Alltid samma pratglada bartender och Baseball på TV.

rosenstam och PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!