BusinessClass.se Loungen 2018

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av JensE, 1 Januari 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från Pontus!
    På väg till Sönderborg via Köpenhamn.

3AE2A6F3-2682-4349-BF57-985191D3B789.jpeg

wayfarer, Tommy, PRJml2ENIpiC1e3L och 1 annan gillar detta.
  2. Då har man suttit några timmar på Aegean GOLD lounge på ATH i väntan på OA 344, när jag kom så va d nästan fullt men nu e d inte ens halvfullt, avgången sen 15 minuter så är väl boarding snart
    3300EC2F-A226-45AC-8D75-051A978B8DB1.jpeg

wayfarer, GOTATH, Gerad88 och 4 andra gillar detta.
  3. Sir Karlsson

Sir Karlsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från Shanghai PVG och Air Chinas lounge

Tommy, PRJml2ENIpiC1e3L och Ricci gillar detta.
  4. Ett snabbt lounge stopp i Lufthansa loungen på ATH före avfärd med A3 764 mot Helsingfors, ser tyvärr dåligt ut med min uppgradering på detta legg:( nåja man ska väl överleva 3+ h i eco, blir att försöka dyna ngn timme iaf. Helt fullt i Aegean guld loungen så jag vände i dörren :eek:
    97AA83E4-F50B-4C6A-A2AC-00CEF11E678B.jpeg

PRJml2ENIpiC1e3L och 090034208 gillar detta.
  5. robert_06_

robert_06_ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Från Senator-loungen på FRA A-gates. Första gången här och det är ju en helt okej upplevelse. Mycket folk och bra utbud på mat och dryck. Det man behöver för ett entimmes stopp här tycker jag!

Lounge Lizard och PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  6. Magnus8

Magnus8 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    706403DF-AC5A-45A0-80AB-0FD7C103DD2B.jpeg Så var det hasta la vista till Buenos Aires. Sitter i loungen på Ezeiza och väntar på TK016 till Istanbul. Som jag förstått blir det gamla Ataturk (IST) som vi landar på. Annars är Buenos Aires och Argentina något som kan rekommenderas. Malbec och bife de chorizo (eller någon annan styckdetalj) så är dagen räddad.

7. Flyer722

Flyer722 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    5CB786EA-E09D-49C7-BB38-DDD2C2127330.jpeg Senator loungen inom schengen i zurich. Väldigt bra tryck i duschen och överlag fin lounge med det mesta sedan renoveringen!

8. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En vanlig torsdagshälsning från Senator E på ZRH.

aruba1, Tommy, SeaPlanePilot och 3 andra gillar detta.
  9. Martin Gren

Martin Gren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från Wellington International Airport. I väntan på att den internationella delen av flygplatsen ska öppna, hänger jag och @David i regionalloungen.
    Senare blir det Singapore Airlines till Melbourne.

palmen, wayfarer, aruba1 och 8 andra gillar detta.
  10. Pellebobba

Pellebobba Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från Aviancas viplounge i Miami. Sitter och väntar på LX 65 till Zurich. Inte så mycket vip här. Har tagit igenon mig de blasköl som finns här, Mahou (Five star taste), Miller High Life (the champagne of beer...) Traditional Lager (Yuengling) samt Coors light. Inte så mycket så mycket vip över ölen heller. Däremot kan de kyla, ingen risk att ölen blir varm i loungen.

PRJml2ENIpiC1e3L, sbbn017, kedja och 1 annan gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!