Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.

Juancarlos

Medlem
31EAC2EA-904E-47B2-9FB0-01B6C216754B.jpeg
30B04D7B-989A-4B60-8FF2-28CB3326FE6E.jpeg
EF530423-1145-4EEC-8EAE-EC0ED8D9E07B.jpeg
58BAC884-DD41-4711-AD59-281C5E4981A3.jpeg
Hej hej från the Pier, Cathay Pacific lounge. Ja jävlar vad Cathay Pacific levererar. Tyckte the Deck var en trevlig lounge, men går ju inte att jämföra med Cathay Pier. Älskar the Pier!!! Pizzabagare, nudelbar... blir kanske att försöka behålla OW saphire ett år till :) Edit: Hong Kong
 
Last edited:
Star alliance loungen på Roms flygplats. Minns inte att jag har varit här innan, senast jag flög härifrån var 1,5 år sedan.

Bra frukostutbud, barista och utsikt mot startbanan. Bra väntan inför SK682 som skall ta oss till Köpenhamn.
 
God förmiddag från Royal First Lounge i Bangkok.

Min favoritlounge! :)

Jag rekommenderar att basta (man kan hoppa mellan ångbastu och torrbastu) efter massagen. Det var höjdpunkten för mig, så himla tyst, avslappnande, och skönt för kroppen.

Vilken mat tycker du är bäst i loungen? Btw, hur dum är inte hela menyn-på-iPad-grejen? Man hinner aldrig sitta och fundera på vad man vill ha utan känner sig snarare stressad när dom slänger fram iPaden och undrar vad man vill ha från menyn.
 

fcx

Medlem
Hej från SAS-loungen i Göteborg. Har inte varit här på ett tag, men jag har nog inte missat något. Rätt beigt utbud.

Idag blir det turboprop upp till Oslo, med boarding några minuter innan inkommande flyg landar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen