Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

trekker

Medlem
En snabb halsning fran Menzies pa GOT, de kunda kanske ha lite strom vid fonstrena sa vore det lite roligare. Lite salad och en kopp kaffe har det blivit.
 

Lukas2

Medlem
Nu sitter jag i Lufthansas business lounge, Frankfurt, den som ligger vid A13. Mycket folk. Ska med SAS till Stockholm, som går från B13. Tog ett tag innan jag fattad och hittade hit. Lite surt när det finns lounger i B piren, men de ligger ju bakom passkontrollen. Suck...
 

JohanA

Medlem
Nu sitter jag i Lufthansas business lounge, Frankfurt, den som ligger vid A13. Mycket folk. Ska med SAS till Stockholm, som går från B13. Tog ett tag innan jag fattad och hittade hit. Lite surt när det finns lounger i B piren, men de ligger ju bakom passkontrollen. Suck...
Med nordiskt pass är det inga problem att gå till loungerna vid B.
 

trekker

Medlem
En halsning fran stora styggen vargen i BA Terraces MAN T3, kom hem efter 5 dagar i sverige med barnern sjuka hemma och aker nu ivag igen mindre an 20 timmar senare.

Skall tillagga att det ar tomt har och jag fick nytt rekord med 25 minuter fran att jag stangde ytterdorren hemma tills jag satt i loungen.
 

trekker

Medlem
Det blev ingen resa till slut, det som inte verkade sa farligt tog en trakig vandning och det blev akuten. Som tur var han jag inte boarda sa det offloaded och till sjukhuset istallet for en resa i CE till CPH. Men vad ar val en bal pa slottet, nu ligger fokus pa dottern.
 

Lukas2

Medlem
Med nordiskt pass är det inga problem att gå till loungerna vid B.
Jo, han jag frågade, han sa att det gick bra och gå igenom med spärrarna och gå till Loungerna. Dock när man ska tillbaka så måste man ju gå ut och runt och genom säkerhetskontrollerna igen. Jag hittar inte så bra på Frankfurt, antar då att man ska genom bagage och tull och sen ut runt och tillbaka. Så jag avstod den här gången.
 

niksal

Medlem
Ville bara säga att jag precis flugit min sista flygning innan semestern. Nästa flygning 9:e augusti. Ska bli skönt att vara grounded en stund. Glad sommar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen