BusinessClass.se Loungen™ 2016

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Dr. Miles, 1 Januari 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Thornado

Thornado Medlem

Extremt lång kö till SAS bag drop på Arlanda T5. Märks att det är semestertider. Eftersom även jag ska på semester och har incheckat bagage så är det skönt att glida fram till guldincheckningen istället.

Inser att detta faktiskt blir min första internationella flight på två månader, inte undra på att jag har känt mig lite "låg" på sistone. Dessutom på väg på den årliga dansresan till Kroatien vilket är en av sommarens höjdpunkter, så har verkligen sett fram emot den kommande veckan.

Fredrik Jeanson och rosenstam gillar detta.
  2. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Från Gold loungen.. Familjen käkar lite förlunch innan det e dags med 903 till staterna. Aldrig sett så lite folk i guld. Helt dött. Skönt.

rosenstam gillar detta.
  3. trekker

trekker Medlem

Lunch i British Airways terraces man t3.

1467287851862874272036.jpg

Fredrik Jeanson och rosenstam gillar detta.
  4. trekker

trekker Medlem

Fullsatt. Mot göteborg.

20160630_143141.jpg 20160630_143136.jpg 20160630_141022.jpg

5. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag glömde ju posta inne i loungen så jag fuskar genom att smöra med en pre-departure skumpa istället. På väg till Shanghai nu.

image.jpeg

6. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varma hälsningar från DUB T1.

Här serveras sprit, blandade tilltugg och kakor. Här finns tranbärsjuice i barnsäker förpackning, men men lite finurlighet lyckades det bli en vodka cranberry (som är en godare flygdrink än GT, ursäkta svärandet i kyrkan).

Men hur tänkte man när man serverar scones utan vare sig clotted cream, sylt eller marmelad???

rvarttinen, 011430121, rosenstam och 2 andra gillar detta.
  7. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För att vara en torsdag vid 18:30 tiden är ARN T5 Guldloungen rätt lugn ikväll...:)

8. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SANDAL! (skandal)

Fredrik Jeanson gillar detta.
  9. JohnnyWilde

JohnnyWilde Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Väntar på att få flyga LANs fifth freedom mellan Madrid och Frankfurt i Vip Aena Neptuno.
    En ganska trevlig lounge med bra utsikt!

Fredrik Jeanson, bossefin, Ebg och 3 andra gillar detta.
  10. Sitter på OSL och väntar på min försenade väska...funderar på att köpa en SAS-biljett, checka och sen gå in så att jag kommer in i loungen...och sen avboka den. Tror ni det funkar? :)

Lounge Lizard och DanielKif gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!