BusinessClass.se Loungen™ 2015

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av agehall, 1 Januari 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Pulkovo Business Lounge.

Trevliga stolar och arbetsutrymmen - inte särskilt exalterande utbud av kakor, mackor och annat ätbart.

2. Hansi

Hansi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På utresan besökte jag Air Chinas First Class Lounge övre våningen i Peking. Då kl var 15:00 fanns enbart smörgåsar, youghurt och nötter. Fann bara 2 sorter inhemsk öl. På hemresan valde jag deras First Class Lounge på terassen våningen under. Väntade på SK996 så kl var c:a 13:30. Här bjöd man på varm kycklinggryta, varm nuddelsoppa och olika sallader. Dessutom öl, vitt o rött vin (sura kinesiska muren) runt hörnet en bar där man fick servera sig själv med fullt sortimente. Såg att folk flockade vid norrfönstret. Gick dit för att kolla...en rejäl åskfront hade passerat och smogen vart helt borta. Vi fick en fantastik vy över landskapet långt upp i bergen.

Hissen, Jakob K, Thomas_Malmö och 1 annan gillar detta.
  3. pep

pep Medlem

[QUOTE="Hansi, post: 398998, member: 3531....runt hörnet en bar där man fick servera sig själv med fullt sortimente.......[/QUOTE]
    Jeg har læst mange forskellige reviews om dette men jeg forstår ikke helt denne bar? Er der self service eller hur? Det synes ikke som noget "in-sted" men som en last resort for alcoholics...Fortæl, fortæl...

4. iRobert

iRobert Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snabbvisit i Senatorloungen på FRA, terminal A. Snart vidare till BCN. Helt packat här för 10min sedan, nu massor av plats och jag har knipit åt mig en direkt bredvid plattan. Gut gut.

5. Olle A

Olle A Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Senatorloungen i Zurich. Fungerande wifi och lite smått att äta men vart har glasskylen tagit vägen. Det var ju p.g.a. glassen som vi tog vägen över ZRH. ;)

6. Olle A

Olle A Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul med loungehopping ! Vi gick till Dnata Skyview lounge här i Zurich. Mycket ljusare och trevligare och nästen tomt på folk. Samma wifi men mindre mat. Gör inget, man behöver ju inte äta hela tiden !

7. trekker

trekker Medlem

British Airways terraces MAN T3. Lätt besviken men helt väntat efter ett snack med personalen så kommer dom inte släppa in mina barn och fru när vi åker tillsammans på fredag. Trist British Airways.

Men till nuet. Ett glas rött och några mackor.

20150922_141235.jpg

8. Christian R

Christian R DYKWIA

Der er ikke så meget at sige.. Mere interessant er nok at de har is(glass) i loungen! :)
    IMG_9622.JPG

pep gillar detta.
  9. trekker

trekker Medlem

Trevlig inflygning över London. ...

20150922_164114.jpg

Hade tänkt prova nya lounge på t5. Fullsatt dock, en ut en in och en lång kölista.

20150922_170735.jpg

Underbara Storbritannien. Så här fullt ser det ut uppifrån.

20150922_171731.jpg

Men till Slut blev det bra.

20150922_171805.jpg

Hemma i GF!

bossefin, Fredrik Jeanson och doc gillar detta.
  10. trekker

trekker Medlem

Koreansk kyckling curry och rosa taittinger. Fungerar.
    20150922_175005.jpg

MarcusC och Christian R gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!