Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Thai loungen vid D piren på BKK, väntar på TG 960 till ARN, vi var 8 stycken som åkte hit i torsdag nu är vi 4 som åker hem, övriga tog några extra dagar vid havet.
Nu kommer ångesten igen, vi åker i Y rad 51 plats F, det är väl det ända F som jag får uppleva på denna resa, även @agehall åker jorden runt i F, men det kanske är något annat F
 

SNIFF

Medlem
Sandal, sandal! (Hög röst)

Ja. Jag gick till etihad-loungen och drog en snyftare med mitt EYgold i pannan men kunde inte släppa in mig då de hade några EY-avgångar närmaste timmen och ville fokusera på sina riktiga gäster. (vilket är helt rimligt)

SAS-resan däremot gick bra. :) Seat block och trevlig kirurg på andra sidan det blockerade sätet.
 

pep

Medlem
Hanoi HAN T1 VNs Lotus Lounge. Venter på VN1545 til Hue. Dette er min 4dje tur indenfor 1.5 døgn og jeg er ved at være mør. Betaler 45 USD for HAN-HUI i en A321 og så yderligere 15 usd for at komme ind i denne lounge (as space allows...). Mange gæster her, de tillader ikke længere betalingsgæster da pladsen er begrænset. Ingen vin eller champagne, men masser af øl og en del sprut. Varm mad og forskellige muligheder med nudler. Rygerne har det bedste rum med fuld udsigt over flyvepladsen.!!
 

Olle A

Medlem
Sala Vip Lounge Barcelona. Känns inte som någon höjdare med krångligt wifi och dåligt matutbud men när man sitter i en bekväm stol och tittar ut så inser man ju att man har det väldigt bra i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen