Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.

Glenn E

Medlem
Hej från Menzies loungen på Landvetter.
Jag ska till Warzawa med en sådan här fågel:eek:
image.jpg


Det smakar gott med lite kalla köttbullar och potatissallad.:)
 
Last edited:

Olle A

Medlem
Swiss Senator Lounge, Geneve. Har aldrig sett en så tyst lounge förut. Vi är väl 15 personer här och man hör varje gång någon vänder blad i en tidning. Alla är upptagna med att surfa på sina telefoner. Vi tar nog en tur och letar efter något lite mysigare ställe innan fortsättningen till Barcelona.
 

Olle A

Medlem
Tack vare Priority Pass flyttade vi till Dnata Skyview lounge här i Geneve, en ljus lounge med lite utsikt mot plattan. Känns som ett lyft jämfört med övriga lounger som är ganska instängda. Skinka och potatissallad ! Och schweizisk ost !
 

agehall

Medlem
Ingen flygplatslounge, men jag sitter just nu i loungen på Hilton LAX. För den som gillar att titta på flygplan är det här ett underbart hotell - man har jättebra utsikt över 7/25 R & L. Från mitt rum har jag utsikt över inflygningen till 6/24. Här såg jag just NZ4 landa och imorse var det en QF A380 som dundrade förbi mitt fönster.

Normalt sett är jag inte så road av att titta på flygplan, men det är faktiskt skoj när man sitter på en stor flygplats med mycket trafik.
 

pep

Medlem
Cathay Pacific Lounge i Bangkok. Hvilken lille perle! Den udmærker sig ved sin enkelhed. Ikke meget udvalg af mad, men udsøgt og velvalgt. Dejlige møbler og et lækkert tykt tæppe på gulvet. Herlig udsigt over flyvepladsen. Det er en lise at komme her efter at have ædt og drukket over evne på business class fra de 2 foregående flights (med QR fra CPH via Doha). Denne lounge passer perfekt til mig. Her er ikke bad (jeg måtte lige gå over i TGs lounge for at bruse). Vinene er det eneste der halter, champagnen ligger på køl her en søndag morgen..
 
Sitter på Arlanda SAS Guld T5. SK195 till Kalmar är inställd så vi är ombokade på SK197 tre timmar senare. Fast loungen är luftig och fin efter ombyggnationen, sämre kan man ha det.
 

rvarttinen

Medlem
Sitter på Arlanda SAS Guld T5. SK195 till Kalmar är inställd så vi är ombokade på SK197 tre timmar senare. Fast loungen är luftig och fin efter ombyggnationen, sämre kan man ha det.
Sitter på KLR och det gick bussar för en liten stund sedan med pax till ARN (SK flighten inställd) via Ronneby. Själva väntar vi på DC488 till BMA.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen