Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.

David

Medlem
Sådär, efter en TK-flygning med ganska tråkig crew men mycket sömn är @iRobert och jag nu i TKs lounge på IST igen. Ett par timmar till boarding för sista benet hem till Göteborg. Hade gärna stannat borta ett tag till...
 

RonnieK

Medlem
Hej ifrån Coral Lounge Phuket i väntan på MH791 till KUL. Kan inte påstå att HKT är en jättekul flygplats men lite roligt var det att bli eskorterad ifrån incheckning, via security och immigration, fram till en ledig sittplats i loungen.
 

Mickey

Medlem
I SAS lounge på CDG i väntan på SK1560 till CPH. Tråkigt nog märkte jag i säkerhetskontrollen att jag glömt min iPad i loungen på HND. Jag hoppas att det kan lösa sig och att dem kan skicka iväg den till Sverige.
 

Mickey

Medlem
@Nemo jag kollade via "hitta iPhone" appen och då stod det att den var nerkopplad. Personalen har förmodligen flyttat den till lost and found avdelningen. Ska ringa dit imorgon när dem har öppet.
 

Flood

Medlem
God kväll från SAS-loungen på GOT. Vindarna har bedarrat här nu. På väg till London för att bland annat se The Book of Mormon.

Givetvis går kvällens väg till LHR via MUC, det blir ju mer poäng så.
 

Ricci

Medlem
God kväll från SAS-loungen på GOT. Vindarna har bedarrat här nu. På väg till London för att bland annat se The Book of Mormon.

Givetvis går kvällens väg till LHR via MUC, det blir ju mer poäng så.
Om du flyger via CPH och SK659 till MUC så bör du kolla upp med tiden då de som skall flyga den sitter fast i Stavanger just nu.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen