Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Aurora

Guest
Tjena fra Saga Lounge på Keflavik. Gleder meg til å prøve Icelandair C-class :)
 

Lukas2

Medlem
Sitter och hänga på CPH apartment lounge, tror jag den heter. Även här är det lugnt och fint och inte mycket folk alls. Bjuds på lite bulgursallad, några mystiska danska fiskkakor/bullar, ost och bröd, lite färsk frukt och sen lite sötsaker som kakor och typ wienebröd. Helt ok lounge tycker jag. Köpte inträdde för 169 danska kr. Prisvärt.. ja för mig som inte kommer in någon annan lounge. :)
 

gusten

Medlem
Grüss från Senator Lounge på C piren i FRA. Här är det ganska lugnt och skönt idag. Sedvanligt utbud: kalkon-korv med kartoffelsalat och en i övrigt ganska sparsam buffé. Sköna fåtöljer och fin utsikt - sitter just nu rakt ovanför en A340.

Mot DXB om någon timme i C.
 

Hissen

Medlem
Hälsningar från SAS loungen Oslo. Lugnt och stilla. Kycklingsallad och ngn indisk soppa idag, gott. På väg med SK4683 mot Malaga.
 
Hälsningar från United Club på O'Hare. Inlpastad "medium cheddar cheese" - jojatackar. :)
Men det finns ju tre olika inplastade ostar att välja på (vit, gul och kryddad) till detta två olika sorters inplastade kex. Måltiden blir extra nyttig med välsvarvade minimorötter i plastpåse. I baren finns rött, vitt och öl - så det kan bli riktigt festligt på United Club :)
 

Lukas2

Medlem
Se så, nu har man flyttat sig till CX lounge på Heathrow terminal 3. Ganska så mycket folk här tycker jag. Mitt flyg går 18:05, men är nog ngot annat flyg som går tidigare... och där fick jag svaret eftersom de ropade ut att de börjat borda ett CX flyg...
Annars tycker jag det är bra och trevlig lounge... finns lite och käka, både varmt och kallt och de har en liten nudelbar, som man kan beställa nudlar om det är så...
 

FF#1

Medlem
Hälsningar från FCL i Zurich, på väg till USA.
Riktigt trevlig lounge faktiskt, hit kommer jag gärna fler gånger.
 

Jakob K

Medlem
Men det finns ju tre olika inplastade ostar att välja på (vit, gul och kryddad) till detta två olika sorters inplastade kex. Måltiden blir extra nyttig med välsvarvade minimorötter i plastpåse. I baren finns rött, vitt och öl - så det kan bli riktigt festligt på United Club :)

Risken om man har för kul är ju att man missar sin flight eftersom de sorterar all information på första bokstaven i destinationen istället för på avgångstid......
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen