Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jonas C

Medlem
Har förflyttat mig till SAS Gold Lounge Arlanda. Blir lite frukost här då jag valde att maximera sömnen på flyget från Newark. Tar Swebus hem till Västerås om en liten stund.

Ngn kommer snart bli besviken :)
Hoppas det är en bra crew som tar väl hand om dig och att du får en trevlig resa!
Det var tyvärr Norsk besättning ombord på flygningen, så det var lite Economy stuk på servicen. Men maten var god och jag lyckades sova 5 timmar. Så överlag var det en bra flygning :)
Det finns säkert ett antal frivilliga längre bak i bussen som kan tänkas byta med dig, om det skulle vara så att det blir för mycket överdåd och frosseri!

Skämt åsido, så genomusel som du verkar förvänta dig är faktiskt inte produkten, enligt mig iaf. Ska bli intressant att höra dina synpunkter, reserapport kommer misstänker jag?

Absolut, det kommer en utförlig reserapport snart. Stolarna var ganska bekväma och kabinen var ren och fräsch. På det stora hela levererade dock United en bättre flygning i BusinessFirst.
 

fcx

Medlem
Statuslös i Helsingfors flygplats och lider törstig i obekväm soffa med svajigt Wifi, men är samtidigt 20 TP närmare loungen...
 

Jakob K

Medlem
Hej från Aspire lounge på Manchester Airport.

En liten borttynande flygplats med en del coola gamla militära maskiner uppställda. Bl.a. en De Havilland Comet i nåt slags AWACS-utförande.
 

miles

Medlem
Hej från Aspire lounge på Manchester Airport.

En liten borttynande flygplats med en del coola gamla militära maskiner uppställda. Bl.a. en De Havilland Comet i nåt slags AWACS-utförande.
Min "hemmalounge"! Synd att jag inte var där just idag, kan hittas där imorgon.

Så himla liten är inte MAN, hyfsat många longhauls faktiskt :)
 

Jakob K

Medlem
Större än ARN i vilket fall om man ska lita på wikipedia
List of the busiest airports in Europe - Wikipedia, the free encyclopedia

Flygplatsen är i varje fall inte "liten och borttynande", kände att jag måste försvara MAN lite även om det inte är någon höjdarflygplats :)

Edit: Nu blev det rätt OT!

Ok, I stand corrected. Men från terminal 1 går det exakt 16 flighter till idag. Klockan är bara 18:09. Sista kärran lyfter före 22:00..... Känns rätt luftigt....

Dessutom dök just Sthlm-kärran upp som 2 h sen. Fan.

mvh
 

Jacob

Medlem
Väntelistan för ombokning från 7.00 till det fullbokade 7.45-flyget gick igenom vilket innebar att väckarklockan kunde ringa 5.30 istället för 4.45. Riktig lyx! Väldigt uppskattat när man faktiskt inte behöver åka så tidigt.

I SAS Gold Lounge på Arlanda finns havregrynsgröt att äta idag. Har det funnits tidigare? Kan inte påminna mig att jag sett det under tidigare morgonbesök. Eller är det jag som varit ouppmärksam?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen