BusinessClass.se Loungen™ 2014

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av David, 31 December 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Kris

Kris Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Hälsning från Aegeans lounge i Aten.
    Som många säkert känner till efter diverse Aten-hets på sistone; ytterligare en flygplats med dålig stadsplanering... Shopping och lounger FÖRE security är oerhört o-optimalt. Nåväl, en pilsner på det så ordnar det sig nog.

2. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS Arlanda T4. Ensam i loungen (!), totalt kaos i incheckningen när alla sportlovsresenärer ska försöka få med sig skidor.

3. pep

pep Medlem

WAW Polonez lounge. Hyggeligt, fint vejr, low occupancy (<25%). På vej til Afrika med TK

4. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Air Canada-loungen i Frankfurt. Trevlig lounge men fruktansvärt långsamt internet.

5. Hissen

Hissen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS Gold Lounge CPH, lugnt och stilla här. Snart hemfärd till Arn.

6. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter i SAS gold loungen här med Ulla inför våra reser hemmåt. Det är ganska lungt här sen Kricka lämnat oss...

7. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Igorius och Agö sitter i den makalöst tråkiga AF-loungen på Dubai Airport. Vi hyser ett visst hopp om op-up till First, det skulle rädda oss från tristessen i denna i allt väsentligt kassa lounge.

5 personer gillar detta.
  8. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter i Senatorlounge på IAD och väntar på boarding. Fullt med folk var det här.

9. telelina

telelina Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från SAS Gold lounge. Är äntligen på väg till Köpenhamn efter en liten pärs här på morgonkvisten med en biljett som var utställd 1h tidigare än vad jag alltid åker. Bara att köpa en ny biljett sa ticket office eftersom det var mindre än 60min till avgång. Dyraste CPH biljetten jag någonsin kommer att åka på gissar jag...

10. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    God morgon från CDG. Duschat av mig nattens obekväma flygning från Dubai (AF C var inte mycket att hurra för) och inväntar nu AF1262 mot Stockholm. Agö hade visst bråttom och lämnade loungen redan för två timmar sedan.

Last edited: 24 Februari 2014
    1 person likes this.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!