Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.

RonnieK

Medlem
Varning för "Premier Lounge" på DPS. Sunkigare lounge får man leta efter - vi var in och vände efter ett snabbt varv. Förstår inte att folk väljer att vara i vissa lounger bara för att de får, allt är 100 ggr bättre precis utanför och nästan gratis ändå.
 

doc

Medlem
Varning för "Premier Lounge" på DPS. Sunkigare lounge får man leta efter - vi var in och vände efter ett snabbt varv. Förstår inte att folk väljer att vara i vissa lounger bara för att de får, allt är 100 ggr bättre precis utanför och nästan gratis ändå.
Enligt Oneworld ska man börja använda en annan lounge under januari 2015. Hoppas den är bättre och att den är igång 23 januari, då jag och farfar lämnar DPS.
 

RonnieK

Medlem
Enligt Oneworld ska man börja använda en annan lounge under januari 2015. Hoppas den är bättre och att den är igång 23 januari, då jag och farfar lämnar DPS.
Vi såg att de håller på och bygger en ny Premier en trappa upp som åtminstone ser trevligare ut. Kanske blir det denna?
 
  • Gilla
Reactions: doc

patricc

Ny medlem
Hej!
Jag har tappat mitt guld och är nu silver. Kommer på tisdag göra en längre mellanlandning på Newark och undrar vilka möjligheter jag har att komma in i någon lounge (jag kan alltså tänka mig att pynta en slant för detta). De kreditkort jag har är ett vanligt Mastercard/SAS samt ett Mastercard guld. Jag har inget priority pass.
 

agehall

Medlem
Det här är fel tråd att diskutera sådant i. Rent krasst har jag dock svårt att tänka mig någon lounge i USA som jag skulle kunna tänka mig betala för att komma in i.
 

Agö

Medlem
SAS Gold, ARN T5. Lugnt och skönt idag. Kollar Premier League på TV och unnar mig en pepparkaka. Bussen till Kastrup 19:55.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen