Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter I en överfull senator lounge vid A26 på FRA på väg till GOT
väldigt trevligt bemötande vid incheckningen syns att LH tar bra hand om de som har guld, ordnade med en exit plats och att ingen sitter på platsen bredvid, bästa sättet att flyga utan C- biljett
 

Dr. Miles

Expert
Jag sitter i Air China Business class lounge(utrikes) i Beijing och väntar på THAI flyg till Bangkok.

Det är mycket folk, men det börjar bli lite mindre när många flyg till Nordamerika avgår.

THAI i Beijing erbjuder Buy-up Upgrade vid check in.
390 USD både för Eco- >Biz och för Biz->1st.
 

Murre

Medlem
I HEL loungen T1 med förstört knä o rullstol, halkade ikull i Ryssland (Vyborg) i lördagskväll "jo jag var nykter när det hände" Så nu blev det till o åka hem tidigare läkare imorgon :(. Inte så kul men man slipper ju snö o kyla i alla fall :rolleyes:
 

Murre

Medlem
Nu i inrikes loungen på ARN T4 Rullstolsservicen funkade perfekt på i HEL och här på ARN :). Hämtad vid rampen (ARN) av en jättetrevlig tjej som tog mig hela vägen upp till loungen så nu är det bara sista biten till gaten men det skall nog gammal gubbe kunna linka själv :p. All heder Blue som ordnade uppgrade från 12c till 3d :rolleyes:
 

Kris

Medlem
CPH Scandinavian Lounge. Gott om folk men det börjar lätta nu. Ginnen är slut!! Tur det finns Classic. :)
 

MarcusC

Medlem
Sitter I en överfull senator lounge vid A26 på FRA på väg till GOT
väldigt trevligt bemötande vid incheckningen syns att LH tar bra hand om de som har guld, ordnade med en exit plats och att ingen sitter på platsen bredvid, bästa sättet att flyga utan C- biljett

Nästan bättre än C om det är NEK. Maten i c är numera också inget att bli mätt / frestad på...
 

Mikael

Medlem
Det finns inte möjligen någon som befinner sig i (eller kommer befinna sig i under eftermiddagen) Air Chinas inrikes-lounge i Beijing och kan gästa in en person? Ett långskott, men varför inte försöka :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen