Senaste nytt

BusinessClass.se firar idag ett år

Matsson

Medlem
Välkommen till Lycksele flygplats om lämplig flight finnes så ordnar jag valfritt sortiment i ankomsthallen. Tyvärr saknas lounge......
 
Läste DI artikeln i juni ifjol och googlade fram sidan och resten är ju historia som "rvarttinen" också sa. Blev förtjust av sidan på en gång. :)<br />
<br />
Vill gratulera alla i redaktionen som jobbar hårt för att hålla ordning på sidan.
 

Mr.A

Medlem
Gratulerar, jag läste mycket på flyertalk tidigare men Businessclass.se känns lite mindre och mer personligt med en bra nivå på inläggen. Jag har haft mycket nytta av denna sida.
 

curious

Ny medlem
Det verkar vara ett bra tillfälle för första inlägg. Vill därför passa på och instämma i ”grattis” kören. Mycket bra job som ni gör och verkligen trevliga och hjälpsamma läsningar på denna sidan!! (Har läst ett bra tag innan jag gick med;)
 

Zwizz

Medlem
Ett sent grattis till BC,trevligt ställe att läsa om flyg på.Drömmer om en resa i F någon gång i framtiden ,och blir än mer sugen då ju läser alla intressanta reportage på forumet.Jag är EBG men lyckas bara skrapa ihop 70k per år,men jag ger inte upp.
 

David

Medlem
Insåg att jag missat att skriva i denna tråden.<br />
<br />
Det har sannerligen varit ett häftigt år sedan jag började hänga här. Massor med kul läsning och lite möjlighet att dela med sig av sina erfarenheter då och då. Själv har jag lärt mig ohyggliga mängder och då har jag bara kommit en liten del på väg känns det som. Helt otroligt också vilket god stämning det har varit och vilket entusiasm det finns.<br />
<br />
Tack så mycket redaktionen och alla ni i forumet för ett trevligt gånget första år. Grattis på ettårsdagen (i efterskott) BC.se! :)
 

Dr. Miles

Expert
<blockquote><strong>Zwizz;73963 wrote:</strong> Ett sent grattis till BC,trevligt ställe att läsa om flyg på.Drömmer om en resa i F någon gång i framtiden ,och blir än mer sugen då ju läser alla intressanta reportage på forumet.Jag är EBG men lyckas bara skrapa ihop 70k per år,men jag ger inte upp.</blockquote>
<br />
Som <a href="http://www.businessclass.se/kommentarer/6273-artikel-businessclass-firar-idag-ett-ar-2.html#post72395" rel="nofollow"><strong>henrik l</strong> skrev</a>, om du hänger här lite stund så kommer det att bli ett par resor i F kabin <u>per år</u> istället av en gång i livet. ;)
 

rob74

Medlem
Har samlat och utnyttjat poäng sedan 1996 nån gång.<br />
Hängde tidigare då och då på FT och lärde mig lite knep. Beslutade mig så till sist för att gå med där i fjol inför det att jag planerade en längre resa - för första gången i First. Eftersom min resa var planerad att gå till Asien så fastnade jag för ett Asienreportage av ingen mindre än redaktör Jacob.<br />
Kort därpå fick jag ett PM från just Jacob angående BC.se och sedan dess är jag fast här.<br />
Har sedan dess lärt mig ytterligare mängder av tips och trix för att maximera mitt resande.<br />
Stort grattis till BC och redaktionen som har styrt upp detta på ett fantastiskt sätt!<br />
All lycka för framtiden!
 
Toppen