Senaste nytt

BusinessClass reserapporter 2015: Vad är din favorit?

karho

Medlem
Gillar tråden!

och alla fina rapporter medlemmarna skrivit såklart, kul att få dem listade så här. Vi som sällskap skriver rätt mycket bra. Bra personligen att få lite inspiration till kommande rapport från Etihad C/F premiär för mig.

Jag har ingen direkt favorit av 2015 års rapporter, alla är bra på sina egna sätt. Tycker det är jättetrevligt att läsa, och kul att se skribenter som har en egen stil, som de håller fast vid. Tack för alla bra rapporter allihopa!!
 

bossefin

Medlem
Omöjligt välja en av dessa. @Hylve 's följetong följdes intensivt, @jumbooze 's också liksom ett antal andra. @Jonas C tur i en Piper var också en höjdpunkt. @Anfield kanske inte vinner kategorin "bästa" men livet vore mycket tråkigare utan dessa bildsviter. Hoppas på ett lika kul och intressant 2016.
 

Crater2

Medlem
Bra listat.
Går inte att välja, finns många som är jätteroliga att läsa, en av de största anledningar att hänga på forumet tycker jag.
 

Ozz

Medlem
En bra reserapport för mig är nästan som förväntningarna inför en egen resa och det är alltid lika roligt och intressant att "följa med" på välskrivna och underhållande rapporter. Smekmånaden med @Hylve är nog favoriterna och fikatrådarna från @Anfield är enligt mig också mycket underhållande med alla bilder och fåordiga kommentarer. Att få hänga med @agehall jorden runt och alla grymma bilder från @flum är också i topp, extremt svårt att välja en favorit då en stor del av nöjet att hänga på BC är att få ta del allas resor.
 
Toppen