Senaste nytt

Business till Perth i höst?

AndersSt

Medlem

flatwhite

Medlem
The Guardian utsåg Cottesloe Beach till Australiens bästa strand i en omröstning nyligen.

Kanske är jag som är kräsen :) Här är iaf en bild från Cottesloe Beach när jag var där förra veckan.

20190303_233131.jpg

Södra delen av Cottesloe Beach
 

flybob

Medlem
Om ni åker till Perth så rekommenderar jag att ni tar några dagar nere i Margaret River. Finns ett flertal riktigt trevliga wineries och breweries samt trevliga stränder och chans att se valar (beroende på årstid).
 

flatwhite

Medlem
Ska kanske tillägga att ombyte från av Ribbing icke godkända "city-shorts" till badbyxor görs i huset precis bakom mig i bild. Där finns givetvis även fish and chips.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Falk

Medlem
Kan ni rekommendera staden för barn? Vi reser med två barn som kommer vara 2 och 4 år vid avresa.

Absolut! Som andra personer sagt här i forumet är många offentliga ytor barnanpassade. Gillar barnen dessutom djur så finns det ju massor av kängurus, sjölejon, delfiner och quokkas i det vilda i närområdet.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Vi planerar bröllopsresa till Sidney nästa år runt mars april , så tips på en bra buisness , sugen på Singapore men kan absolut tänka mig Qatar , kanske quantas med
 
Toppen