Senaste nytt

[Business] Köpenhamn-Seychellerna t o r från 8615 SEK med Turkish

GOTBound

Medlem
Instämmer, jag kollade in biljetter för påsklovet vid lunch på jobbet idag, då fanns det för 8 700 kr, men nu ikväll var det inte lika billigt.
 

GOTBound

Medlem
Instämmer, jag kollade in biljetter för påsklovet vid lunch på jobbet idag, då fanns det för 8 700 kr, men nu ikväll var det inte lika billigt.
EDIT: Nu lät det som jag "missade" dealen men det var fönstershopping vid lunch och tanken började formas till en plan, men det var inte så att jag "misade" ngt då det aldrig blev skarpt boka läge.
 

Linmet

Medlem
EDIT: Nu lät det som jag "missade" dealen men det var fönstershopping vid lunch och tanken började formas till en plan, men det var inte så att jag "misade" ngt då det aldrig blev skarpt boka läge.

Kikade igår. Frugan leta hotell idag. Hade hittat... ska söka upp priserna igen för o troligen boka. Icke!

En fråga för de kunniga. Bokningsklassen när jag sökte igår var Z-Z. Vad innebär det mer exakt? Nu idag finns mig veterligen denna klass inte kvar på några flyg (pratar CPH-SEZ). Igår fanns den på nästan alla datum. Är det någon promotionklass?

ringde faktiskt turkish tidigare ikväll utan någon förhoppning och berättade om klassen jag hitta igår och att jag inte kunde hitta den idag på några datum. Han förstod mig dock inte alls men sökte ut resan på ett satum där jag visste den fanns. Så förklara han att någon annan hade bokat på just den dagen. Jag försökte förklara att igår fanns den ju på alla dagar (almost) men inga idag. Han förstod ej vad jag mena... kan väl tillägga engelskan var sådär så jag gav upp.
 

M@GNÜS

Medlem
Detta var uppenbart en ”error fare”.
Dyker dessa upp bör man boka snabbt, men finns en risk att flygbolaget cancellerar biljetten (har iofs bara hänt mig 1 gång).
Man ska aldrig kontakta flygbolaget, då kommer de ta bort ”felet” direkt.
Man ligger helt enkelt lågt och hoppas att flygbolaget kommer låta biljetten vara kvar.

Förstod att priserna skulle försvinna när en av de större sidorna publicerade denna ”deal” med rubriken ”error fare”. Så fort de publicerar lever priserna inte många timmar.
 

Mr Planning

Medlem
Kan intyga att det är den mellan IST-SEZ. Körde den förra året och jag har bevakat den både innan och efter. Så sista benet kommer vara den men det är inget fel på den...

Nu vet jag ju att det inte alltid stämmer, men det står listat som en A330-300, och platserna jag valde matchar det med.

Hoppas slippa den konstiga placeringen av stolen som A300-200 har.
 
Toppen