Senaste nytt

Business class till Bangkok...Lufthansa, Swiss eller Austrian?

TheEagle

Medlem
Samlar ni poäng till EuroBonus så kan det vara värt att kolla vilken bokningsklass avtalet bokar C-biljetterna i. Bokad den i den billigare P-klassen är det bara LX som ger 200% till EB.
 
Tack för alla tips och råd.
Det blir troligen Austrian med 777-200ER
Min mor uppskattar god mat, trevlig crew och en bekväm stol. IFE är inte alls viktigt då hon brukar läsa böcker som avkoppling.
 

dino_81

Medlem
Tack för alla tips och råd.
Det blir troligen Austrian med 777-200ER
Min mor uppskattar god mat, trevlig crew och en bekväm stol. IFE är inte alls viktigt då hon brukar läsa böcker som avkoppling.

Hon kommer att bli nöjd! Åkte med OS och deras nyuppfräschade trippel-7:a i somras i C och är väldigt nöjd med allt!
 

pitch

Medlem
Austrian är trevligast och har i särklass bäst käk, jag skulle också välja dom. Däremot tycker jag Swiss stolar är mycket bättre att sova i, så skulle nu det vara viktigast nån gång väljer jag dom istället.

Fast så stor skillnad är det ju faktiskt inte, båda funkar definitivt.
 

Dr. Miles

Expert
Austrian är trevligast och har i särklass bäst käk, jag skulle också välja dom. Däremot tycker jag Swiss stolar är mycket bättre att sova i, så skulle nu det vara viktigast nån gång väljer jag dom istället.

Fast så stor skillnad är det ju faktiskt inte, båda funkar definitivt.
Jag trodde att SWISS och Austran hade i stort sett samma sorts stolar.
 

pitch

Medlem
Njaaa, inom Europa är det väl på sin höjd färgen som skiljer (om ens det, jag har inte tänkt på saken i alla fall).

Men på VIE-BKK och ZRH-BKK är dom ganska olika, i alla fall.
Swiss stol är mer ställbar och har ett klurigt system som verkar reglera om hur hårda dom individuella dynorna är vartefter man ändrar ställning. Dessutom fick jag känslan av att det var lite bättre om plats nere vid fötterna.
 
Toppen