Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Världen T/R, Qatar Airways 2 för 1, från 17.000 SEK inkl.skatter per pers

Dr. Miles

Expert
Exakt, iom att idag finns inte R-klass priset dessa datum, slutet av Okt 2018...

Men om jag väntar tills vi avrest, så gäller väl följande... ?

Dvs 2 * 400 USD och ingen repricing...
Under förutsättning att det finns platser i R- klass...?


6f81f122c88bbb871dcf0dff5316265a.png
Ja, efter avresa gäller originalbiljettens villkor.
 

lillemannen

Medlem
Jag provade i våras att få boka om hemresan (pga flygplansbyte) när vi hade transit i Doha i loungen och servicecenter på våran utresa. Detta gick inte förrän avslutat utresa efter många försök av deras agenter. Däremot skulle det kostat 400 USD/person om det nu hade gått att ändra. När jag väl var framme i SGN valde vi senare att ta flyget vi hade bokat från BKK, fast det inte var A380. Biljetten hade R-klass. Jag spenderade drygt 1,5 h med hjälpsam personal innan det blev nej pga resan ej var avslutat i deras datorer.
 

toer00

Medlem
Jag provade i våras att få boka om hemresan (pga flygplansbyte) när vi hade transit i Doha i loungen och servicecenter på våran utresa. Detta gick inte förrän avslutat utresa efter många försök av deras agenter. Däremot skulle det kostat 400 USD/person om det nu hade gått att ändra. När jag väl var framme i SGN valde vi senare att ta flyget vi hade bokat från BKK, fast det inte var A380. Biljetten hade R-klass. Jag spenderade drygt 1,5 h med hjälpsam personal innan det blev nej pga resan ej var avslutat i deras datorer.

Så efter ankomst till SGN så kontaktar man QR. Betalar 2 * 400 USD och ser glad ut...
 
Toppen