Senaste nytt

[Business class] Stockholm-New York/Chicago T/R, LOT Polish, från 13.000 SEK inkl. skatter

Uppdaterad: 2015-06-16

Tack för tipset, @johhenrik!
LOT Polish Airlines Business class kampanj till New York, Chicago och Toronto.
Tyvärr det är ganska lång väntetid i Warszawa både vid utresan och på hemresan.
Otroligt generös bokningsvillkor. Helt återbetalningsbar och ombokningsbar.

[Business class] Stockholm-New York/Chicago/Toronto T/R, LOT Polish, från 14.900 SEK inkl. skatter

STO-NYC/CHI/YYZ T/R
Flygbolag: LOT Polish Airlines (LO)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: Z
Fare basis: ZKSPC
Pris:
  • New York: 12.500 SEK + skatter ca 2.350 SEK och uppåt, totalt från ca 14.900 SEK inkl. skatter
  • Chicago: 12.500 SEK + skatter ca 3.580 SEK och uppåt, totalt från ca 16.100 SEK inkl. skatter
  • Toronto: 12.500 SEK + skatter ca 3.75 SEK och uppåt, totalt från ca 16.300 SEK inkl. skatter
Förköpskrav: --
Min/Max stay: 3 dagar eller stanna natten mellan lördag och söndag / 12 månader
Köpa senast: --
Gäller för utresa: följande perioder varje år på första flygning över Atlanten
  • mellan MAR-28 och JUN-26
  • mellan AUG-16 och OCT-31
Gäller för hemresa: --
Blackout: --
Stopover: Obegränsad stopover är tillåten
HIP Check: Ja
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Återbetalning: Ja, gratis
Ändring: Ja, gratis
Routing: t ex Stockholm-(LO)-Warszawa-(LO)-New York/Chicago/Toronto

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Återbetalnings- och ombokningsvillkor:
Kod:
PENALTIES

   CANCELLATIONS
   
     BEFORE DEPARTURE
       CANCELLATIONS PERMITTED.
   
     AFTER DEPARTURE
       CANCELLATIONS PERMITTED.
         NOTE - TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.
          REFUND THE FARE PAID LESS ZOW-/DOW-/COW- FARE
   
   CHANGES
   
     CHANGES PERMITTED FOR REISSUE/REVALIDATION.
         NOTE - TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.
          DIRECTION EQUALS FARE COMPONENT
Hur många EB ger det till Torronto?
 

agehall

Medlem
Hur många EB ger det till Torronto?

1) Gå till EuroBonus partners - LOT Polish Airlines - SAS . Titta på hur många poäng du får per flugen sträcka.

2 ) Klicka därefter på

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
för att se hur långt du flyger. Multiplicera varje sträcka med faktorn du fick fram i 1. Om detta understiger miniminivån som anges i tabellen du hittar i 1, så använd denna miniminivå istället.
3) Summera.

Edit: Ser att [ ROUTEMAP ] inte genererar en länk som den ska. Du får gå till Great Circle Mapper för att få distanserna.
 

Dr. Miles

Expert
Om du inte har ett svar så behöver du inte svara. Trött på herrns gissningar överallt på detta forum.
Du låter väldigt otacksam i mina öron.

@agehall gav dig informationen om hur du kan räkna antal poäng du kommer att tjäna från din resa till SAS EuroBonus.
Det är inte alltid bäst att bara ge svaret direkt, det är bra att du lär dig om hur man gör så att du slipper att fråga varje gång.
 
Jag vet hur man kollar på SAS, men Doktorn (den fantastiske) brukar skriva ut om det ger 100%, 150% osv och i det här fallet är det bokningsklass Z så då kanske andra kan bidra med erfarenheter hur många poäng man fått.

Agehall verkar ha som hobby att kommentera alla inlägg med beserwisser-svar oavsätt om han har nått att tillföra eller ej. Jag har vänligen bett honom sluta kommentera mina inlägg men han verkar inte vilja förstå.
 

agehall

Medlem
Om du klickar på första länken i mitt svar, så kommer du till en sida där svaret står tydligt...

Jag ber återigen om ursäkt för att du inte tycker om fakta.
 

Senator

Moderator
Jag vet hur man kollar på SAS, men Doktorn (den fantastiske) brukar skriva ut om det ger 100%, 150% osv och i det här fallet är det bokningsklass Z så då kanske andra kan bidra med erfarenheter hur många poäng man fått.

Agehall verkar ha som hobby att kommentera alla inlägg med beserwisser-svar oavsätt om han har nått att tillföra eller ej. Jag har vänligen bett honom sluta kommentera mina inlägg men han verkar inte vilja förstå.

Om du klickar på första länken i mitt svar, så kommer du till en sida där svaret står tydligt...

Jag ber återigen om ursäkt för att du inte tycker om fakta.

Vänner!

Nu tar vi det lugnt mina herrar. Som sagt, vi kan inte alltid förvänta oss att Doktorn skall göra allt åt oss :)

MVH,
Senator/Hans (i rollen som moderator)
 

flum

Medlem
Om du klickar på första länken i mitt svar, så kommer du till en sida där svaret står tydligt...

Jag ber återigen om ursäkt för att du inte tycker om fakta.
Otack är världens lön. Appropå något helt annat, men visst är det fel på sidan eller ger P,A-klass 105%?
 
Toppen