Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Johannesburg T/R, Air Namibia, 21.000 SEK inkl. skatter

agehall

Medlem
Jag hittar inte ens några fares som stämmer med biljettvilkoren de uppger på sidan. En Z ser ut att kost runt 22k, vilket också är ett bra pris, men det är inte det de annonserar...
 

Dr. Miles

Expert
Jag hittar inte ens några fares som stämmer med biljettvilkoren de uppger på sidan. En Z ser ut att kost runt 22k, vilket också är ett bra pris, men det är inte det de annonserar...

Det som jag har kunnat hitta är 22.000 SEK exkl. skatter&bränsletillägg i Z klass. Totalt ca 27.500 SEK.
 

agehall

Medlem
Du har rätt som vanligt. Det stämmer även med priset man får när man försöker boka. Det är nog läge att be Karin förklara den svarta magin man måste använda för att få fram det annonserade priset.
 

sk-sthlm

Medlem
Jag åkte Air Namibia mellan Johannesburg och Windhoek för ngt år sedan, en upplevelse över förväntan. På hemvägen var planet sönder, men vi blev ombokade till nästa dags flygning, och inkvarterades på stadens bästa hotell, med matkuponger och allt.

Men det var ett ganska skraltigt plan (ett gammalt Air France-plan har jag för mig), helt klart det mest slitna jag någonsin åkt med. Det säger dock inget om hur deras IC service är, men på marken är den helt ok!
 
Toppen