Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Houston T/R, Star Alliance JV, 13.400 SEK inkl. skatter

Kimmen00

Medlem
Har tagit denna kärra till IAH nu några gånger. Jag tycker 380n är för stor och det blir bara jobbigt och opersonligt. Själva planet i sig är bra och borgar för en stabil resa, men i övrigt?... Nej. Nya 747-8 är perfekt, men då får du välja en annan destination.

Flög den igår i C med familjen (IAH - fra). .. Suverän service, riktig god mat och bra hårdvara! Inget att klaga på (eller ju, de hade ingen glass till efterrätt! Ilandsproblem).
 

Dr. Miles

Expert
Ok sorry men jag trodde man gick via nån kampanjsidor eller liknande
Det går att boka på Lufthansas webbsida också.

Screenshot20151216_04.png
 

jerixon

Medlem
Vilken av Lufthansas flygplan har trevligast Business? Det finns ju en oändlig massa routings att välja mellan och vill ju gärna ha en så trevlig resa över atlanten som möjligt :)
 

agehall

Medlem
Jag har inte själv testat, men jag skulle nog ha satsat på B747-8. A380 är ganska enorm och opersonlig i business - känns lite som att man sitter i economy fast man har bättre stol och bättre service.
 

jerixon

Medlem
Ja det verkar som folk tycker att den saknar mycket!
United har ju en 787-9 som skulle kunna passa på vägen dit varje fall!

Jag har inte själv testat, men jag skulle nog ha satsat på B747-8. A380 är ganska enorm och opersonlig i business - känns lite som att man sitter i economy fast man har bättre stol och bättre service.
 
Toppen