Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Asien T/R, Singapore Airlines, från 15.900 SEK inkl. skatter

Maja

Medlem
Gick in för att titta lite, men kan ej få upp några alternativ annat än från Stockholm. Troligen fel hos mig, men tips på hur jag kan ändra? Raderar jag Stockholm och försöker skriva in Copenhagen t.ex. så stannar det ej kvar, utan hoppar tillbak till Stockholm. Mac med såväl Safari som Chrome uppvisar samma mystiska fel.
 

chaudi

Medlem
Gick in för att titta lite, men kan ej få upp några alternativ annat än från Stockholm. Troligen fel hos mig, men tips på hur jag kan ändra? Raderar jag Stockholm och försöker skriva in Copenhagen t.ex. så stannar det ej kvar, utan hoppar tillbak till Stockholm. Mac med såväl Safari som Chrome uppvisar samma mystiska fel.

jag ändrade i urlen:
https://www.singaporeair.com/en_UK/se/special-offers/flight-from-stockholm/
https://www.singaporeair.com/en_UK/se/special-offers/flight-from-munich/
 

marbe166

Medlem
Gick in för att titta lite, men kan ej få upp några alternativ annat än från Stockholm. Troligen fel hos mig, men tips på hur jag kan ändra? Raderar jag Stockholm och försöker skriva in Copenhagen t.ex. så stannar det ej kvar, utan hoppar tillbak till Stockholm. Mac med såväl Safari som Chrome uppvisar samma mystiska fel.

Det är lite omständigt, man får byta land/språk längst uppe till höger.
 

marbe166

Medlem
Det verkar vara olika villkor beroende på varifrån man startar. Från Köpenhamn är det inte krav på två pax, och gäller som sagt till 15FEB2022, från München är det två pax och sista utresedag 30NOV2021.
 

Maja

Medlem
Har också hittat att det är helt olika datum och villkor på 1/2pax. Väljer jag Stockholm så finns inte Bangkok med i Business, utan endast i Ekonomi.

Att utgå ifrån Göteborg är inte att tänka på med denna deal, eller har någon ett kreativt förslag hur jag kan få till en bokning med start i Göteborg och slutdestination SIN alt. BKK?
 

toer00

Medlem
Har också hittat att det är helt olika datum och villkor på 1/2pax. Väljer jag Stockholm så finns inte Bangkok med i Business, utan endast i Ekonomi.

Att utgå ifrån Göteborg är inte att tänka på med denna deal, eller har någon ett kreativt förslag hur jag kan få till en bokning med start i Göteborg och slutdestination SIN alt. BKK?
Övernattning i ZRH eller MUC… och vidare med SQ i Biz
 

Maja

Medlem
Övernattning i ZRH eller MUC… och vidare med SQ i Biz
Ja, det har jag också koll på, men då måste jag boka separata biljetter GOT-CPH/ARN/MUC/ZRH eller vilken av flygplatserna jag utgår ifrån. Det jag undrade var om någon har lyckats få till en genomgående biljett där man fått lägga till anslutningsflyg i kombination med denna kampanj utan att priset plötsligt blev dubbelt så dyrt.
 

toer00

Medlem
Jan antar att de vill förbehålla sig rätten till förmånliga priser på de ställen dit de flyger direkt…?

Har de kvar A380 med dubbelsäng på ZRH??
 
Toppen