Senaste nytt

[Business class] Reykjavik-Ushuaia T/R, American Airlines, 15.200 SEK inkl. skatter

agehall

Medlem
Ännu bättre, det var ju en stopover i vardera riktning, så man kan åka till Site A, göra jobbet, åka till Argentina och vidare till Site B, göra sitt job och sedan flyga hem.
 

Olle A

Medlem
Hade tänkt ta en tur med TK Business till BKK för 12 000 SEK, men efter Magino:s härliga reseberättelse från Sydamerika blir man ju väldigt sugen på detta i stället. Och en tur till Island är ju inte heller fel. Fungerar KEF-OSL-LHR-MIA-LIM-GIG och sen GIG-NYC-CPH-KEF t.ex. ?
 

Swisser

Medlem
Dr. Miles,
Hur gör du för att kunna söka på denna fare INE0A6R5 på ITA Matrix? Vad måste man ange i fältet advanced routing codes?
 

agehall

Medlem
Jag får faktiskt inte upp något när jag söker med den fare:n. Tar man bort fare-kravet så får jag förslag, men det är betydligt dyrare. Undrar om jag bara sökt på dåliga datum...
 

lnixon

Medlem
Oooo, Ushuaia, en av mina drömdestinationer, inte *bara* för namnet.

(Hm, apropå det borde jag kanske ta en tur till Hualien, nu när jag har det nästgårds.)
 
Helt fantastisk deal Dr. Miles.
Finns det någon begränsning i hur länge man får göra en stopover i t ex. New York på ditvägen och Miami på hemvägen? Hur länge måste man stanna kvar i Buenos Aires om man tar det som slutmål?
 

Dr. Miles

Expert
Helt fantastisk deal Dr. Miles.
Finns det någon begränsning i hur länge man får göra en stopover i t ex. New York på ditvägen och Miami på hemvägen? Hur länge måste man stanna kvar i Buenos Aires om man tar det som slutmål?

Det finns ingen sådan begränsning. Enda begränsning är biljettens giltighetstid (12 månader)
Det finns inte heller minimum stay krav, därför kan du åka tillbaka samma dag om du vill.

Observera att ombokning kostar 300 EUR per gång.
 

pitch

Medlem
Jag håller visserligen på och försöker jobba upp min M&M-status just för tillfället, men samtidigt så har jag länge känt för att åka till den ändan av Sydamerika. Kanske mer "bortsidan", dock, d v s åtminstone till Santiago de Chile och Lima.

Men med en så fin tråd att börja nysta i så ska väl det inte vara omöjligt att hitta nåt dit också. Undrar om till exempel Cuzco är en sån där destination man får i princip på köpet. Hmm...

Ho ho, jag glömde lägga till alliance, och spana in den här:
Untitled-1.png

First, jo man tackar! (Sen ett (P) efter där ger ju mer ledtrådar än man behöver att allt inte står rätt till.)
 
Toppen