Senaste nytt

[Business Class] Qatar Airways Superrea från Sverige/Norge/Danmark

Vad brukar Tokyo ligga på för pris när det varit som bäst? 22-23K?
Är nämligen i valet och kvalet om man ska hoppa på Lot dealen för strax under 12k eller ha is i magen och hoppas på en 241.
 

Dr. Miles

Expert
Vad brukar Tokyo ligga på för pris när det varit som bäst? 22-23K?
Är nämligen i valet och kvalet om man ska hoppa på Lot dealen för strax under 12k eller ha is i magen och hoppas på en 241.
Till Tokyo kommer du sannolikt inte att få bättre pris än 12.000 SEK inkl. skatter per pers i Business class.
Även 15.000 SEK inkl. skatter är tillräckligt bra pris till Tokyo.
 
Till Tokyo kommer du sannolikt inte att få bättre pris än 12.000 SEK inkl. skatter per pers i Business class.
Även 15.000 SEK inkl. skatter är tillräckligt bra pris till Tokyo.

Nej, jag har aldrig sett så lågt pris till Tokyo i business class med vettigt bolag så LOT dealen är verkligen bra!
Det jag menade var, vad hade Tokyo kostat under en ev kommande 241 med QR? Är det ca 15.000kr per person eller ännu mer?
 

Voyageur

Medlem
Vad brukar Tokyo ligga på för pris när det varit som bäst? 22-23K?
Är nämligen i valet och kvalet om man ska hoppa på Lot dealen för strax under 12k eller ha is i magen och hoppas på en 241.

Ett bra pris onekligen som redan sagts. Sen får man väga äpplen och päron om det är OW eller Star Alliance du vill kreditera till. Flygupplevelsen är säkert vassare på QR men å andra sidan inte värt 10k extra. Om tokyo är ett måste tror jag LOT är riktigt bra.
 
Toppen