[Business Class] Paris-Sydney 1051€ [Star Alliance]

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Johans00, 15 Mars 2020.

1. John Rosenbaum

John Rosenbaum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Första resan måste ske innan sista juni.
    Går dock att göra lite smarta saker för att få denna att lira fram tills 30 September som är sista "avgångsdag" på hemresan. En av dem är att köra första leg från CDG-ZRH i Juni när det "passar" för att sedan kunna använda resten av resan senare. LX_kiosk.png

2. Skogi

Skogi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snyggt ;)

oneM och John Rosenbaum gillar detta.
  3. Flyer722

Flyer722 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan tillägga att flygpriser blir ca 100eur dyrare med denna typ av ändring.

John Rosenbaum gillar detta.
  4. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm, kanske väldigt dumt men tog en chansning och bokade denna i Maj så kanske inte alls blir av, bokade med Expedia så det känns sådär då jag normalt bokar med flygbolagen direkt, fick sedan en code share Virgin Australia operated by Singapore Airlines på sträckan SIN-SYD, return till Singapore med British Airways la in mitt British Airways nummer så jag kan välja plats på British Airways utan kostnad, nu syns British Airways numret på både Swiss och Singapore Airlines hemsida, får väl ändra till Eurobonus nummer vid incheckning, alla andra flyg är med Swiss, anslutning GOT-CDG med SAS på poäng, ojojoj mycket som kan gå fel här......spännande

martin.agren, Mr Basic, Kricka och 4 andra gillar detta.
  5. Johans00

Johans00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som lyckats få till en stopover i Singapore på 1-2 dagar? Hur gör man?? Jag lyckas inte alls med open jaw eller minconnect i Matrix, då blir priserna istället ~40k.

6. Tonton

Tonton Medlem

Sitter ombord SK534 och kikar in denna dealen. Lite taskigt internet och jag försöker hitta avbokningsregler - har ni koll på vad som generellt verkar gälla på denna dealen? Förstår såklart att det är olika beroende på vilken rutt och bolag man trycker in.

7. Johans00

Johans00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ej avbokningsbar, ändring 250€ enligt fare rules.

John Rosenbaum och Tonton gillar detta.
  8. John Rosenbaum

John Rosenbaum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittade den som billigast för 10 495 SEK med "normal" routing under samma period. Hittar inget för under 11 996 SEK med denna kreativa.

9. John Rosenbaum

John Rosenbaum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fan, antar att du går i galna tankar nu... Ska du försöka nå Diamond utan att våndas mellan MMX och ARN :rolleyes:. Hela forumet behöver ju dig och sådana upptåg. Blir nog ett tag innan sådana saker kan göras igen. Tyvärr!

Sir Lemon, chaudi, Skogi och 1 annan gillar detta.
  10. Skogi

Skogi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    (Ursäkta OT)

Kan ju erkänna att man börjar svettas en del nu när perioden börjar leda mot sitt slut och man saknar ett fåtal flygningar.

Hörde jag något om en sån riktig j*vla MR när den interkontinentalla trafiken drar igång igen? Du tackar väl inte nej?;)

Tongen2, Elias, John Rosenbaum och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!