Senaste nytt

[Business Class]Marrakech-Rio de Janeiro t o r, ca 8000 SEK (TAP)

Trenden med businessclass-reor fortsätter: TP: RAK-GIG, Business R/T $792 - FlyerTalk Forums

TAP.png
 

Bankiren

Medlem
Jag kommer aldrig att boka med TAP igen. Hade hemresan från Miami med TAP, och vi fick över huvud taget inte kontakt med dem... Visst, Coronakrisen slog säkerligen hårt mot dem - men det var ju inga problem att komma fram till SAS.
 

ZZZebra

Medlem
Jag tillhör också dem som starkt avråder från TAP i nuläget.

TAP hör till de bolag sköter sig urdåligt vid inställda flighter och bryter mot EU-regelverket när de vägrar återbetalning. Hur läget är i september är ju mycket osäkert och är något som man bör beakta så man inte både blir utan resa och pengar (med mindre än att man slåss för dem).

Däremot tack till @Budgetresenär (och alla andra) som lägger in tips om bra deals på forumet. Till syvende och sist är det ändå den som bokar som måste göra en riskbedömning och då kan det vara bra att höra hur flygbolaget behandlat andra när det strular.
 

Bankiren

Medlem
Däremot tack till @Budgetresenär (och alla andra) som lägger in tips om bra deals på forumet. Till syvende och sist är det ändå den som bokar som måste göra en riskbedömning och då kan det vara bra att höra hur flygbolaget behandlat andra när det strular.

Jag säger också tack för tipset! :) Jag lät kanske lite otacksam i mitt svar, men jag ville bara ge min bild av TAP som inte levererade när vi behövde dem. :eek:
 
Toppen