Senaste nytt

[Business class] Honolulu-San Juan T/R, American Airlines, 9.500 SEK inkl. skatter

fcx

Medlem
Matrix vill inte hitta routing via NYC för mig (i augusti). Hade varit intressant att prova nya A321 på NYC-LAX.
 

Tommy

Medlem
Jag ska försöka få in denna deal i mitten på juni när jag har en resa till Las Vegas planerad, passar ju perfekt in i planeringen ;)
 

lillemannen

Medlem
Jag får inte denna deal att funka längre. Priset har gått upp till 2220 $ när jag söker och även på AA.com är det ändrat.
 

fcx

Medlem
Jag får inte denna deal att funka längre. Priset har gått upp till 2220 $ när jag söker och även på AA.com är det ändrat.

Jag hittar för 1277 USD i augusti. Tänk på att "knepet" med den här dealen är att boka i business på avgångar som inte har business, så att man då blir "uppflyttad" till First för samma pris. Försöker man boka First direkt blir det dyrare.
 

fcx

Medlem
Nån som har bokat den här dealen på sistone? Matrix visar att den lever och tillgänglighet finns, men jag kan inte boka online. aa.com föreslår bara INE0C0Z1, som är 4000 kr dyrare.

Att boka och räkna oneworld känns lite som att jobba på en Mac för mig :(

Bokade just nu från SJU-HNL i slutet av november 1417 $ ca 9300:- inkl skatter
 

fcx

Medlem
Nån som har bokat den här dealen på sistone? Matrix visar att den lever och tillgänglighet finns, men jag kan inte boka online. aa.com föreslår bara INE0C0Z1, som är 4000 kr dyrare.

Att boka och räkna oneworld känns lite som att jobba på en Mac för mig :(

Citerar mig själv.

Bokar man via aa.com och väljer USA som hemland så prissätts resan korrekt. Dock verkar sidan vilja "hoppa tillbaka" till Sverige ibland.

1543 USD = 10 365 SEK (inklusive skatter) för MCE5UPZ1. VPE7C2O1 finns inte ens kvar som fare någonstans vad jag kan hitta.

Står fast vid min liknelse om att oneworld är som Mac och Star Alliance är som PC. Vad Skyteam motsvarar är inte lika självklart.
 
Toppen