Senaste nytt

[Business Class]Europa-Nordamerika (inklusive Hawaii), från ca 15.000SEK (Star Alliance & One World)

BCSkier

Medlem
Nu lyckades jag men är det någon som vet om det går att få denna ticketed som LX biljett (vill uppgradera med LH e vouchers)

Visa bifogad bild 107997

Prova att söka på Google Flights och sen boka via United. Funkade för mig igår, blev ingen codeshare över atlanten. Avbokade dock idag då vi bestämde oss för att spara pengarna, och hoppas rea på first snart istället.

180DB1E2-9633-4A89-A399-A5B8FBA6C2A0.jpeg
 

ELOS

Medlem
Jag menar att jag vill ha det utställt som Swiss biljettnummer inte United. Annars går det inte uppgradera till first.
 

Dr.D

Medlem
Hej, jag har försökt förstå mig på villkoren, ser inte att biljetterna är avbokningsbart på varesig står alliance eller på One World. Har ni någon annan uppfattning kring detta?
Mvh
 
Ok isf är det slut på den fare basis, gick förut. Prova att ringa och boka så kanske de kan få till det ändå med liknande övernattningar.
 
Hej, jag har försökt förstå mig på villkoren, ser inte att biljetterna är avbokningsbart på varesig står alliance eller på One World. Har ni någon annan uppfattning kring detta?
Mvh
Biljetterna är givetvis avbokningsbara, det som kan skilja är vad som är återbetalningsbart.
 

palmen

Moderator
Hej, jag har försökt förstå mig på villkoren, ser inte att biljetterna är avbokningsbart på varesig står alliance eller på One World. Har ni någon annan uppfattning kring detta?
Mvh
Det finns ju generella regler frånvarande många bolag att man får boka om även icke ombokningsbara biljetter. Däremot är den inte full flex så du får tillbaka alla pengar.
 

AABack2ARN

Medlem
De är inte återbetalningsbara. I alla fall inte de på oneworld. De är möjliga att omboka utan extra kostnad om de köps innan 30 april. Står i texten.
 
Toppen