Senaste nytt

[Business Class]Europa-Nordamerika (inklusive Hawaii), från ca 15.000SEK (Star Alliance & One World)

Berglund

Medlem
Köpte just två biljetter ARN-MUC-SFO-HNL-SFO-FRA-ARN för 16.000kr styck, 28 dec till 12 jan. Undrar hur jag ska berätta för hustrun...
Ähum, jo... älskling... du vet den där gången (för tio år sedan) då vi gick på bio som du ville och såg (den där usla, helt ointressanta filmen)…? Nu har jag bokat något åt oss...

Varsågod, idé och manus helt utan extra kostnad!
 

ELOS

Medlem
Nu lyckades jag men är det någon som vet om det går att få denna ticketed som LX biljett (vill uppgradera med LH e vouchers)

upload_2020-4-1_13-20-26.png
 
  • Gilla
Reactions: Gus

011430121

Medlem
Föll för frestelsen att boka med Star Alliance, för att försöka åter nå EBD under nästa kvalificerings period juni-maj.
Blev United på de långabenen, Polaris på en UA 787a MUC-SFO UA 777a First SFO-HNL lika på returen till SFO och sedan SFO-FRA som är en 777-300 Polaris priset blev 16.274 SEK

Korta layover utom i SFO på hemvägen knappt 4 timmar

Funderade att åka ONE WORLD för att säkra BA guldet, men känns bättre att försöka säkra EBD.
Har bokat lite olika Hilton.

Det är dyrt att vara med på BC, men tänker man efter så vill jag stötta reseindustrin som har givit mig så många trevliga minnen genom åren
och nu i början av året och förmodligen en bit till in på året har haft det mycket tufft.
 
Toppen