Senaste nytt

[Business Class/Economy Class] Qatar Airways deals fra København

pep

Medlem
Flight Deals | Qatar Airways India
E.g. København-Singapore t/r economy cass for 4595 DKK i business class koster det absolut mere: 16445 DKK

Conditions:
Priserne er inklusive gebyrer og tillæg, der kan variere afhængig af valutaudsving
- Der er begrænset plads afhængig af tilgængelighed
- Priserne kan ændres uden forudgående varsel
- Salgsperiode: Til og med den 2. september 2012
- Hjemrejse er ikke mulig i perioden 1. – 15. januar 2013
- Andre regler kan forekomme – venligst se disse ved booking
 

pep

Medlem
More and even better deals as of today (valid to 6th September):
3-Day Sale | Save on airfares to more than 100 destinations worldwide
Bemaerk de er non-fundable and max. 1 month (undtagen Australien)

København Dubai 2995 DKK
København Delhi 3745 DKK
København Bangkok 3895 DKK
København Shanghai 3895 DKK
København Colombo 3995 DKK
København Singapore 4045 DKK
København Phuket 4095 DKK
København Bali 5045 DKK
København Perth 5895 DKK
København Melbourne 6195 DKK

Betingelser
Sales period: 4th - 6th September 2012
Outbound travel period: 10th September 2012 - 13th March 2013
Return travel period: 13th September 2012 - 13th March 2013 and 15th April 2013 - 31st May 2013
Blackout dates (travel not allowed):
• 14th - 23rd December 2012 and 2nd - 20th January 2013
• Additional blackout dates for itineraries originating from Bahrain, Kuwait, Oman, Qatar, Saudi Arabia, United Arab Emirates and Yemen: Outbound travel from 17th - 29th October 2012 and return travel from 27th October to 5th November 2012

Valid on Qatar Airways operated flights, with the following exceptions
• All itineraries originating from Brussels
• Flights to and from Amritsar, Houston, Kozhikode, Manila, Montreal, Yangon
• Flights between Denpasar/Bali and Singapore, Hanoi and Bangkok, Ho Chi Minh City and Bangkok, Sao Paulo and Buenos Aires
• All itineraries to Doha as a final destination (excluding transit in Doha), except itineraries originating from Bahrain, Iran, Iraq, Jordan, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, United Arab Emirates, and Yemen. Itineraries requiring a transit in Doha are allowed.
Minimum stay: 3 days
Maximum stay: 1 month, except for itineraries originating from Australia where maximum stay is 3 months
Discount applies to instant purchases only
Discount applies to Economy and Business Class return tickets. For flights where Business Class is not operated, First Class is applicable
Seats are limited and are subject to availability of the relevant booking class
Fares include all applicable discounts, fees, taxes and airport charges. Service fees may apply for tickets purchased at Qatar Airways sales offices or through travel agents
Tickets are non-refundable, non-transferable and non-changeable. Cancellations are not permitted (except for itineraries originating from Brazil or Korea)
For itineraries originating from Brazil or Korea, tickets are non-refundable, non-transferable and non-changeable. Cancellations before departures are permitted for a fee of USD 300 (Brazil) or KRW 200,000 (Korea). Cancellations after departure are non-refundable
In case of no-show, ticket has no value for use on any other service, and it is non-refundable, non-changeable and non-bookable
Stopover is not permitted
 
Last edited:

henrik l

Medlem
ARN-HKG ca 16 500 i C är också bra. Men 10 h lay over i DOH ut och hem är mindre kul.

Edit: Testade även med en Open jaw ARN-HKG-OSL. Landade ca 800kr lägre pga att skatter mm (YQ) var ca 1400 kr i stället för ca 3500 kr.
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Fare basis av Business class kampanjen är ZPROMO och bokningsklass är Z.

Business class kampanj priser ger riktigt bra värde från länder/städer där Business clas är ofta dyra. (t ex Kina & Japan)

Shanghai/Beijing/Tokyo/Osaka-Doha-Europa t/r i Business class kostar mellan 17-19.000 SEK inkl. skatter.
 
Last edited:

pep

Medlem
ARN-HKG ca 16 500 i C är också bra. Men 10 h lay over i DOH ut och hem är mindre kul.
.

10 timer? Du kan slappe af i Oryx Lounge - der kan du bade, arbejde og sove i liggestole. Sprit kan faaes med diskretion (Ramadhanen er jo forbi). Med adgang for Qatar Silver eller med Diner plus adskillige andre - men dog vist ikke Star gold!
 

Senator

Moderator
Vem har QR kvar som partners för FFP? Är det bara BMI nu som är användbart? Bra priser, men långa transit i Doha ser jag så jag är nog villig att betala 2000kr extra för BA när jag får 40,000 extra Avios som bonus när jag åker till HKG/PVG on några veckor.
 

Dr. Miles

Expert
Vem har QR kvar som partners för FFP? Är det bara BMI nu som är användbart? Bra priser, men långa transit i Doha ser jag så jag är nog villig att betala 2000kr extra för BA när jag får 40,000 extra Avios som bonus när jag åker till HKG/PVG on några veckor.

QR Z klass ger inte så mycket(endast 100% miles), men det går att kreditera till US Dividend Miles.
 
Köpte nyligen business biljett Z(?) från cph till sgn via doha/bkk. Är nybörjare och har några frågor.
När man går igenom security finns det någon speciell kö för businessbiljetter? Priority line? Åkt business en gåbg förr men jag stod då på en vanlig kö men såg att det fanns en tom priority kö som jag inte våga mig på.
Sen angående miles card. Sist åkte jag rusian airlines o reggade mig till deras miles card. Denna gången är det qatar airlines och då reggade jag qatar miles card.. Gör jag rätt eller hur fungerar det?
 

pep

Medlem
Köpte nyligen business biljett Z(?) från cph till sgn via doha/bkk...................................
Nej: Security er den samme koe!
Qatar Privilege: Hvis du forventer at rejse meget med dem, saa hop paa. Se min nye traad fra idag om hvor meget man kan vride ud af deres program (e.g. 19.000 miles only for CPH-DOH bz class). Alene en rejse paa monkey kan give dig Burgundy status og dermed 10 kg ekstra bagage. 2-3 monkey-rejser mere saa har du soelv og derfra adgang til loungen i Doha. Qatar's FFP er dog meget alene. Bedre hvis der er en alliance bag saa man kan lege lidt med sine points....
 
Toppen