Senaste nytt

[Business class] Dublin-Hawaii T/R, oneworld JV, 1.920 EUR inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Funkar priset även om man hoppar över att resa via NYC och då slipper ett stopp och istället reser LHR- LAX?
Om du bokar på BA.com, tror jag att du kan hitta routing via Los Angeles. Exemplet som jag gav var resultat från American Airlines webbsida.

För immigration och tulls skull, är det kanske enklare att flyga direkt till New York från Dublin då klarerar man både US immigration och US Custom redan i Dublin.
 
  • Gilla
Reactions: Alf
Funkar priset även om man hoppar över att resa via NYC och då slipper ett stopp och istället reser LHR- LAX?

Som @Dr. Miles säger kan du åka direkt LHR-LAX. (den är MPM begränsad till 8602 miles.)
Men du missar TP! ;)

Edit: åker du via CHI,DFW,RDU,MIA eller CLT måste du dra bort 550 miles från MPM begränsningen.
 
Last edited:
Med den farebasen: ILN8S4Z1 och samma pris går det att åka till:
LAX, SEA, SFO. LAS etc...

Till SJU, NYC blir det ett något lägre pris.

Edit: Som slutstation.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Jag funderar på en annan sak - när jag kollade fare rules för AA/BA/IB/AY så verkade det vara sista datum 2016-FEB-16. Var kommer 2016-FEB-02 ifrån?

Kan även meddela att fare rules skiljer sig en hel del (iaf rent textmässigt) mellan de olika bolagens fares. Såg dock inga jätteroliga exploits vid första ögonkastet, så i praktiken kanske det inte är så stor skillnad.
 

Dr. Miles

Expert
Jag funderar på en annan sak - när jag kollade fare rules för AA/BA/IB/AY så verkade det vara sista datum 2016-FEB-16. Var kommer 2016-FEB-02 ifrån?
För att de skriver 02FEB16 (2016-FEB-02)? ;)

Kod:
SALES RESTRICTIONS

   FOOTNOTE RULE
   RESERVATIONS MUST BE MADE ON/AFTER 17DEC15 AND ON/
   BEFORE 02FEB16.
 
Toppen