Senaste nytt

Burgare i First

Palazzi

Medlem
Bara jag som tycker att den här hysterin kring hamburgare har tagit för stora proportioner (?) Inte för att det är något fel på hamburgare, men....
 

nilsson

Medlem
Nej, jag har en teori om att olika rätter har en högsta-nivå. När man nått den kan man inte göra rätten bättre/godare utan att det blir något annat oavsett hur kompetent kocken är eller kvaliteten på råvarorna. Hamburgare känns som en rätt där det krävs ganska lite av kocken och råvarorna för att nå en bra nivå, men sedan slår det i taket ganska snabbt.

Och då har jag ätit kobe beef burger med tryffel tillagad av Hubert Keller (kortare i person än på TV). Gott, men inget jag känner jag måste ha en gång till.
 

Voyageur

Medlem
Är det inte 100% Wagyu kött i de burgarna samt krönta med Foie Gras och Gruyere ost, ser jag ingen anledning till att ha en Max måltid i premium kabinen :)
 

Stefan62

Medlem
Det där låter som ytterligare en enhancement från BA. De brukar ju införa nya försämringar och motivera det med något i stil med "our customers have requested" eller liknande.

Jag tar eventuell kritik, men måste ändå fråga om det även gällde när "sleeper-service" infördes :D hos BA?


...men det största problemet är kanske ändå att britter ofta hårdsteker hamburgare och det har aldrig smakat bra!
 
Toppen