Senaste nytt

Brussels Airlines P klasse Miles

oermen

Medlem
Jeg flyver på søndag København -> Bruxelles -> Washington Dulles med Brussels Airlines i Business på en P klasse billet.

Jeg samler normal miles/point i SAS EuroBonus, men Brussels Airlines giver ingen point til Eurobonus i P klasse.

Det føles jo dumt bare at smide dem helt væk, så hvilket program bør jeg melde mig til og kreditere dem til?
 

fcx

Medlem
Exakt, verkar vara Miles and More som gäller. Det borde bli 9300 poäng för den resan. Billigaste award är economy saver inom EU som kostar 15000 poäng (round-trip).
 
United Mileage Plus eller Miles&More vil nok være de mest åbenlyse valg, muligvis findes der andre muligheder.

Jeg satser selv på at kreditere mine kommende flyvninger med Brussels i P til United da de har bedst mulighed for at supplere med købte miles..
 

oermen

Medlem
Min udregning giver 4650 miles til Miles&More. Giver P ikke kun 100%?

Billetten er købt via United.com så det er på United billet nr. og så synes jeg at have læst at optjente miles er revenue baseret.
 

fcx

Medlem
Min udregning giver 4650 miles til Miles&More. Giver P ikke kun 100%?

Billetten er købt via United.com så det er på United billet nr. og så synes jeg at have læst at optjente miles er revenue baseret.

United get inte poäng för P-klass på Brussels.
 
Toppen