Senaste nytt

British Airways Visa

jth

Medlem
Avgiftsfritt och 5000 poäng var bara en tidbegränsad kampanj, så det är bara tillbaka till "det normala". (vilket inte är särskilt bra, det får medges). Men kampanjerna kommer säkert återkomma.
 

agehall

Medlem
Jag såg det på fakturan jag fick häromveckan... :( Jag hade också för mig att det stod att det var avgiftsfritt första året, men jag har inte haft tid att dubbelkolla och ringa dem.

Edit: Som förste icke-redaktör kom jag just upp i 200 inlägg! Wooohooo!
 

henrik l

Medlem
Jag såg det på fakturan jag fick häromveckan... :( Jag hade också för mig att det stod att det var avgiftsfritt första året, men jag har inte haft tid att dubbelkolla och ringa dem.

Edit: Som förste icke-redaktör kom jag just upp i 200 inlägg! Wooohooo!

Bra jobbat:D Då är nästa mål 200' på BA-Visa:cool:
 

jth

Medlem
Jag såg det på fakturan jag fick häromveckan... :( Jag hade också för mig att det stod att det var avgiftsfritt första året, men jag har inte haft tid att dubbelkolla och ringa dem.

Jag fick också en årsavgift pålagd, märkte jag när jag tittade på onlinestatementet. Men jag skickade ett mail till kundservice via deras feedbackfunktion, så tog de bort den dagen efter.
 

agehall

Medlem
Så, är det något som rett ut hur man ska göra för att koppla BAEC till kortet ifall man inte hade ett BAEC-nummer när man gick med? Jag förutsatte att de skulle skapa ett BAEC-nummer åt mig, men så verkar ju inte vara fallet...
 

Homer

Medlem
Hej
Jag har fatt en voucher trots att jag inte(och det ar jag saker pa) handlat for 200kkr sedan 1/1 ?!
Har de andrat sa att voucher utfardas enligt BAECs regler istallet far kalenderar?
 

sunkan

Medlem
Agehall: Jag hade samma problem när jag skaffade mitt kort. Ingen (varken Entercard eller BAEC) kunde se att jag fått något medlemsnummer och båda hänvisade till varandra. Rådet jag fick från BAEC var att ansöka om medlemsskap via deras hemsida och sedan ringa Entercard och koppla ihop mitt nya nummer med Visa-kortet.

När jag väl hade gjort så och ringde Entercard för att koppla ihop medlemsskapet kunde de se att jag redan hade fått ett medlemsnummer. Killen jag pratade med då kopplade då om mitt nya nummer till Visa-kortet. Jag fick däremot hem mitt BAEC-kort med fel medlemsnummer...

Jag har heller inte sett röken av mina 5000-välkomstpoäng. Dock så ramlar poängen från både Visa-kort och BA-resor in som de ska så det känns ju skönt!

Mvh

Christian
 

Homer

Medlem
Agehall: Jag hade samma problem när jag skaffade mitt kort. Ingen (varken Entercard eller BAEC) kunde se att jag fått något medlemsnummer och båda hänvisade till varandra. Rådet jag fick från BAEC var att ansöka om medlemsskap via deras hemsida och sedan ringa Entercard och koppla ihop mitt nya nummer med Visa-kortet.

När jag väl hade gjort så och ringde Entercard för att koppla ihop medlemsskapet kunde de se att jag redan hade fått ett medlemsnummer. Killen jag pratade med då kopplade då om mitt nya nummer till Visa-kortet. Jag fick däremot hem mitt BAEC-kort med fel medlemsnummer...

Jag har heller inte sett röken av mina 5000-välkomstpoäng. Dock så ramlar poängen från både Visa-kort och BA-resor in som de ska så det känns ju skönt!

Mvh

Christian
en kompis hade samma problem, han hade redan ett BAEC konto fick inga 5000 men plostligt fick han ett nytt kort i brevladan och ett Welcome to BAEC brev.
Det visade sig att kalle anka bolaget Entercard oppnat ett nytt konto och satt in de 5000 pa det konto de oppnat .
Kolla du om inte poangen hamnat pa det andra kontot.
For honom loste det sig enkelt genom ett samtal till BAEC som flyttade poangen och stangde det "nya" kontot
 
Toppen