Senaste nytt

British Airways nya kreditkort från Resurs

Senator

Moderator
Förstår inte vad som skulle vara fel med det?

Hon som svarade hade förmodligen inte informationen själv och behövde undersöka saken för att sedan återkomma. Nu skrev jag bara med svaret efter att hon återkom, inte vad hon svarade innan.

Den allmänna uppfattningen i forumet är att få kundtjänstmedarbetare ger exakt korrekt information Om inte information sen finns i skrift är den allmänna uppfattningen att man inte kan lita på sådan feedback.
 

mkubisztal

Medlem
Den allmänna uppfattningen i forumet är att få kundtjänstmedarbetare ger exakt korrekt information Om inte information sen finns i skrift är den allmänna uppfattningen att man inte kan lita på sådan feedback.

Jaha okej, då missuppfattade jag svaret och ber om ursäkt. Trodde igelkotten syftade på det jag skrev, inte vad som kundtjänst hade informerat om.
 

apknug

Medlem
Den allmänna uppfattningen i forumet är att få kundtjänstmedarbetare ger exakt korrekt information Om inte information sen finns i skrift är den allmänna uppfattningen att man inte kan lita på sådan feedback.
Helt rätt den allmänna uppfattningen är att de ljuger!

Det vet alla som jobbat med sälj, kundtjänst, rådgivare olika namn för samma sak!
 

Jimmy B K G

Ny medlem
Då var vi här igen då... Resurs avslutar samarbetet med BA och det är dags att byta kort igen... Suck. Ny kreditupplysning för nått Amex-kort sen kommer väl kanske nått nytt svenskt BA-kort med ännu en ny kreditupplysning.
 

Attachments

  • Skärmavbild 2021-03-31 kl. 20.31.21.png
    Skärmavbild 2021-03-31 kl. 20.31.21.png
    255 KB · Visningar: 186

henrik l

Medlem
Fastän jag BA-execitive Club som mitt huvudprogram var det aldrig aktuellt att använda det här kortet. Som nämndes i inledningen, deras Miles and More var betydligt attraktivare. Vi får väl hoppas på att något bättre alternativ dyker upp nu när man kan klippa SJ's svarta Mastercard:D
 

freno

Medlem
Då var vi här igen då... Resurs avslutar samarbetet med BA och det är dags att byta kort igen... Suck. Ny kreditupplysning för nått Amex-kort sen kommer väl kanske nått nytt svenskt BA-kort med ännu en ny kreditupplysning.
Tycker det är för få ställen som tar amex tyvärr, men sjukt drygt att byta kort igen som du säger. Får sitta still i båten lite och se om det kommer nått Mail från ba.
 

Jimmy B K G

Ny medlem
Jepp. SJ Svart är bara å klippa nu också. Duktigt med försämringar på ett par veckor...

Amex är inget roligt med så få ställen som accepterar dem.

Ska kika på Monese.
 
Toppen