Senaste nytt

British Airways nya Första klass

EricT

Medlem
Kul! Se till att njut och hoppas du har tid att hänga lite i Concorderummet!!! Vilken flygplansmodell är det? Vilket säte valde du?

Det var gamla 777 när jag flög F fr PEK till LHR. För övrigt min första resa i F med BA. (2008)
 
Last edited:

doc

Medlem
Jag hoppas det blir bra. Tack för länken JensE. Det underlättade. Har slängt iväg ett mejl får vi se. Det är en 747:a. Har valt platserna 4E och F för jag fick dessa rekommenderade om man reser två och vill konversera. Platserna på rad 1 ska visst också vara bra, men de är ju reserverade än så länge om man kollar i KVS Tool.
 

EricT

Medlem
Ok, låter bra det. Blir 1A &1K lediga så ta dom direkt. Man sitter så nära att man kan prata där med. Jag och frun hade dessa till CPT.
 

JensE

Medlem
Vad jag har förstått så åker du BA 39 den 1 Mars.
1A och 1K är lediga men blockade för guld. Håll utkik 3 dagar ut för då släpps dom för oss dödliga :)

ba39.png
 

doc

Medlem
Det stämmer, ser ut så i KVS Tool också att de är reserverade. 3 dagar innan? Tack, jättebra att veta! Jag ska absolut hänga på låset för att ta de platserna i sådana fall. Har lyckats boka lite behandlingar via You First nu också. Verkligen, tack för alla tips och all hjälp!
 

Senator

Moderator
Det stämmer, ser ut så i KVS Tool också att de är reserverade. 3 dagar innan? Tack, jättebra att veta! Jag ska absolut hänga på låset för att ta de platserna i sådana fall. Har lyckats boka lite behandlingar via You First nu också. Verkligen, tack för alla tips och all hjälp!

hur lång tid har ni på T5?
 

EricT

Medlem
Kommer bli suveränt. Njut ordentligt och så tror jag ytterligare en person härär fast i "BA´s First-träsk".

Du får meddela vad du tyckte sen...
 

doc

Medlem
Tyvärr lyckades någon sno plats 1K innan den var bokningsbar för mig som dödlig BAEC Silvermedlem, så sitter kvar på 4E och F, men en COT har dykt upp mellan rad 4 och rad 5 idag, så då verkar det som nya F. Spännande!
 
Toppen