British Airways matchar Lufthansa, 11 111 kr Club World erbjudande!

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Homer, 11 November 2011.

1. Mauricio

Mauricio Medlem

Land:
    Norge Norge
    Jag satte nästan mackan i halsen när jag såg 9900 return i CW till eze, drog till och med fram kortet för att snabbt boka en resa! Kostar ju nästan det dubbla när British Airways har kampanj dvs runt 19800kr return till eze.

2. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    BA Matchar Lufthansas Business REA till Nordamerika

Boston T/R från ARN 11.700SEK!
    Har inte kollat jättenoga men NYC verkar inte vara med.

3. sunkan

sunkan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Boston är ju trevligt :)

4. AndyL

AndyL Medlem

Var nära att boka ARN-LHR-JFK-SEA igår men avstod i sista sekund (DOH!) SEA är ändå åtm. ett hopp från min önskade slutdestination.

Nu har jag valt att inte boka på ex-LON rean för jag hittade inga arn-lhr-arn biljetter som inte kostade skjortan.
    Likaså var jag bortrest då ex-EU rean drog igång den 9e december, och när jag väl kom hem på söndagen kostade allt runt 16-18k.
    Avstod även att boka till SEA igår för 12,5k sek...

Någon av er som följt British Airways's julreor en längre tid som kan säga runt vilken prisnivå de brukar ligga till Nordamerika ? Brukar de vara ex-LON eller ex-EU ?

5. AndyL,

BAs rea kommer vara båda från UK samt från EU. T.ex. köpte jag ARN-LHR, LCY-JFK-LHR-ARN förra året för 14,000kr och nu senast för 16,000kr i somras.

Från UK finns även FIRST där JFK ligger mellan £2400-£2900.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!